Asociatia "Miros de cer" si profiturile sale de milioane de euro

Fenomenul MJ -super thriller

N-am fost si nu sunt fan Michael Jackson,i-am auzit insa melodiile la tv sau la radio, am auzit plangand si devenind chiar isterice fetele din Romania in ani '90 cand dupa concertul lui spuneau "a plecat Michael si nu mai vine...". M-a impresionat insa subiectul ca fenomen si element de studiu.
Vazusem si eu videoclipul lui Michael Jackson din 1982, Thriler, dar n-am realizat decat dupa ce am vazut aceste filmulete ce impact a avut atat melodia cat si interpretul ei, in cultura americana. Acum cativa ani la unul din restaurantele unde lucram in Maryland, in fiecare zi de luni, saptamana de saptamana, era un grup de studenti americani care veneau pe terasa si se incolonau, dansand si facand un adevarat spectacol, pe aceasta melodie si alte cateva la fel de vechi dar foarte populare. Mi s-a parut ciudat gandindu-ma ca totusi melodia era cam "expirata" si interpretul nu mai era in voga sau la moda. Acum am reusit sa inteleg ca de fapt videoclipul a fost mai mult decat o simpla melodie, a fost de-a dreptul un fenomen care reuseste sa capteze generatii dupa generatii si dupa mai bine de un sfert de secol. Dovada stau cei aproape 5 milioane de oameni care au vizionat acest clip, pe care va las si pe voi sa-l vedeti.

Comentarii