- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Trecând în una din zile prin unul din magazinele europene din zona Chicago, la intrarea am avut surpriza de a vedea o domnisoara îmbracată într-o costumaţie foarte interesanta. Înconjurată de vinuri, aceasta m-a întrebat dacă nu doresc să degust un vin românesc. Am întrebat-o imediat dacă vorbeşte româneşte. Nu vorbea din pacate pentru că facea parte dintr-o echipa Americana de marketing şi publicitate. Alături erau câţiva reprezentanţi de la compania importatoare Bozic.
În prezent compania Bozic duce o campanile de promovare a vinurilor
românesti în Statele Unite cu precadere în zona metropolei Chicago.
Campania este realizată în colaborare cu Guvernul României şi Uniunea
Europeană. Pentru o cât mai bună transparenţă cei de la Bozic au angajat
o companie americană specializată în astfel de evenimente de
promovare. Din spusele domnului George Bozic programul a prins foarte
bine la publicul american care a avut oportunitatea să deguste vinurile
româneşti. Promoţiile şi degustările vor continua atât în perioada
următoare cât şi anul viitor.
" Am mai făcut astfel de programe în trecut cu alte ţări şi guverne.
Este o plăcere să lucrăm cu cei de la Murfatlar sau Ministerul
Agriculturii, cât şi cu cei din Uniunea Europeana , care sunt de altfel
coloana vertebrală a acestui program. Credeam că o sa fie mult mai greu
dar am fost plăcut surprins cât de uşor şi bine am putut colabora.
Ne-au pus la dispoziţie material promoţionale şi idei, şi am rămas
impresionat de profesionalismul lor, atât a celor din Bucureşti cât şi
din Bruxelles. Am fost foarte multumit de succesul pe care l-am avut
"declară domnul George Bozic.
În perioada imediat următoare pentru că se apropie sărbătorile de
iarnă şi lunile ce vin sunt cele mai productive din an, compania Bozic
îşi propune ca vinurile româneşti să fie promovate la maxim.
"Dacă vă amintiţi acum 10-15 ani vinurile australiene nu erau foarte
populare în America. Datorită însă bunei colaborări a importatorilor de
aici cu cei din Australia, vinurile lor au devenit foarte cunoscute. Am
convingerea că în următorii 5 ani şi vinurile româneşti pot deveni la
fel de cunoscute pe piata Americană precum sunt în prezent cele
australiene, pentru că au toate atuurile necesare: o calitatea
corespunzătoare, o eticheta atrăgătoare şi un preţ pe masură "
concluzionează domnul Bozic.
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Comentarii