Asociatia "Miros de cer" si profiturile sale de milioane de euro

Antena 3 si parerea despre Rosia Montana

Ana Cărbunaru, Antena 3
„De ce ai venit în Piață?”
„M-au trimis din redacție că eram la spital la EBA, născuse aia și mi-au spus să mă duc acolo, la protest.”
„Ce părere ai despre subiectul Roșia Montană?”
„Am discutat cu o colegă de-a mea care chiar a fost la Roșia acum o săptămână și spunea că toți oamenii de acolo sunt vai de mama lor și abia așteaptă să înceapă exploatarea să le dea de lucru și nimeni de acolo nu se plânge de chestia asta. A găsit doar patru turiști și ăia rătăciți.
Chiar mă întreb pentru ce protestează oamenii ăștia, ei știu ce se întâmplă acolo? Mi se pare stupid să protestezi pentru ceva când nu ai habar, doar s-au mobilizat pe Facebook să ieșim așa, că sună mișto.
Că așa și eu pot să spun multe, să lansez un zvon și să vezi câți o să se strângă la Universitate…”
„Cum a relatat presa protestele?”
„Aș prefera să mă abțin… dar oricum după criterii politice, fiecare după cum a bătut vântul.
„Și Antena 3?”
M-ați prins, hihi. Asta e cu no comment, dar… cine era cu partidul respectiv n-a dat despre partidul respectiv și cine ține cu partidul ălalalt a dat în el… adică știi tu.”
[după câteva minute de discuții]
“Pentru prima oară în viața mea chiar am fost impresionată să văd că la un protest au fost atât de tineri și nu numai asta, dar au luat chiștoacele de pe jos inainte sa plece… de zici că nici nu a fost protest.”

http://casajurnalistului.ro/ce-spune-presa-romana-plina-de-minciuna-despre-proteste/

Comentarii