VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Apel pentru a-l ajuta pe baietelul Eduard Andrei Suditu

"Sunt studenta la University of Georgia - Computer Science si am initiat recent o campanie aici pentru a ajuta un baietel din Craiova de trei ani.
Incerc sa strang fondurile necesare de care Eduard Andrei are nevoie ca sa poate face operatiile necesare ca sa poata merge. Eu am creat o pagina de fundraiser pe GiveForward pentru el, iar fondurile stranse ajung direct la baietel.

Tot ce va rog, ca de la roman la roman, este sa ma ajutati sa distribuiti pe social media si prin cunostiintele dvs. efortul meu umanitar. Mai jos este linkul la pagina pe care i-am creat-o. (In Romania, parintii lui au initiat o astfel de campanie prin intermediul fundatiei Salveaza o inima - unde puteti sa ii vizitati pagina pe numele Eduard Andrei Suditu).

Tot de incerc sa fac este sa ajut un copil sa mearga.

Va multumesc si va urez un Craciun minunat!
Ana Hayes"

Comentarii