- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
La Detroit isi va deschide sambata portile, pentru publicul larg, una dintre cele mai mari saloane automobilistice
din Statele Unite.
In ultimii anii si industria auto Americana a fost extrem de efectata de recesiunea.
Dupa falimentul companiilor General
Motors si Chrysler din 2009, Crysler
atribuindu-si recordul de cel mai
mare faliment al unei fabrici americane , fiind totodata al treilea falimen ca marime in istoria Americii, anul
acesta semnele de revigorare din industria
automobilistica sunt promitatoare.
GM spera ca
va vinde in 2011 cu un million si jumatate mai multe masini decat in
anul precedent, crescand numarul de autovehicole vandute la peste 13 milioane .
Anul acesta potentialii clienti au mai multe optiuni in materie de masini, atat
ca marimi sau stil cat mai ales masini electrice sau hibride precum Nissan Leaf
, Chevrolet Volt sau hibridul anuntat de cei de la Ford , C-Max, care cu toate
ca exista deja de ani buni pe piata europeana, in Statele Unite este un model aproape
necunoscut.
Prezent la Detoit saptamana aceasta directorul executive de la General
Motors, Daniel Akerson , a declarat ca fabrica GM va introduce inca alte doua masini electrice hibride in urmatorii ani. Acesta a mai spus ca vor construi cel putin
25 de mii de masini Volt in 2011, o data si jumatate fata de cat au estimat
initial.
Modelul Volt pus in vanzare luna trecuta a primit de curand titlul de Masina
Anului in America de Nord,
Constructorul spera ca dupa ce va
aparea a doua generatie de model, aflata acum in dezvoltare, masina sa devina profitabila in si din punct de
vedere financiar in urmatorii 3 ani.
“Modelul Volt nu este Solutia ultima, este doar o idee a ceea ce este posibil” a declarat presedintele Akerson.
Volt s-a vandut deja in peste 320 de exemplare. Daca bateria este incarcata la capacitate
maxima masina parcurge intre 40
si 80 de kilometri, dupa care motorul
trece automat pe consumul de combustibil, masina putand sa parcurga cu un singur rezervor de combustibil alti aproxiamtiv 544 de kilometri.
Akerson a mai adaugat ca intentia lor pentru cele 4 marci pe care le produc:
Chevrolet, Cadilac, Buick si GMC, este sa aiba pentru fiecare cel putin un
model electric sau unul hybrid.
In urmatorii 10-15 ani, Akerson spera ca masinile electrice vandute de GM sa ajunga la 10% din volumul total de vanzari.
Cititi si:
Salonul Auto de la Chicago 2011
Comentarii