Domnule profesor Firica - asta este furt !


De 18 ani incoace furtul in tara romaneasca a devenit se pare un sport national. Am vazut cum fura politicienii, magistratii, sportivii si se pare chiar profesorii.
Sa ne mai miram ca cei tineri n-au o educatie sanatoasa, cand chiar domnii profesori fura?!
Astazi am avut surpriza sa constat ca articolul si declaratiile acordate in exclusivitate de Florina Petcu, si postate pe acest blog, au fost copiate cu nerusinare, aproape cuvant cu cuvant, si publicate pe un site al unui ziar romanesc din Canada, sub semnatura lui Jean Firica, unde se pare ca acesta este colaborator. N-ar fi fost nici o problema daca dansul prelua stirea si mentiona sursa, dar sa faci doar copy si paste si sa iti pui numele pe ea.....
Bineinteles ca domnul Firica, nu are aceasta notiune elementara de bun simt. Problema este cu atat mai grava cu cat am constatat ca dansul pare a fi, culmea, tocmai unul care ar trebui sa-i educe pe cei tineri, acesta fiind cadru unuiversitar, mai precis lector universitar doctor (nu-i asa ca suna pompos si intelectual?!) la Universitatea de Educatie Fizica si Sport din Craiova.
Am adresat o intrebare directorului ziarului respectiv din Canada si eram curios ce imi va raspunde !? Directorul ziarului, domnul Dumitru Popescu, si-a cerut scuze in "numele colaboratorului" si se pare ca a sters materialul respectiv.
Am insa aceeasi intrebare pentru cel care a comis fapta, pentru ca responsabilitatea ar trebui sa fie asumata de catre acesta. Bineinteles ca de cele mai multe ori cei din Romania nu sunt in stare sa recunoasca si sa isi asume faptul ca au gresit. Sunt curios daca acest profesor "ziarist" o va face sau nu?!
Actualizare: ziarul din Canada prin directorul ei si-a cerut scuze, dar domnul Firica nu prea , a dat-o doar din stanga in dreapta, incercand insa sa imi propuna o colaborare.....vorba americanului: thanks , but no thanks!

Cititi si:
http://rousa.blogspot.com/2008/07/in-mass-media-romaneasca-se-fura-cu.html

Comentarii