VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Costel Busuioc - marele castigator



Costel Busuioc este marele castigator al finalei Hijos de Babel din Spania.
"Ascunse sunt caile Domnului" spune o vorba crestineasca. In cazul lui Costel cred ca aceasta vorba se potriveste de minune. A plecat de acasa de la 14 ani, a invatat sa scrie si sa citeasca ajutat de preotul unei biserici, reusind sa termine cele 8 clase primare. Nu a avut sansa sa faca liceul din lipsuri materiale, si nici studii muzicale de specialitate. N-a reusit sa isi implineasca visul de a canta nici dupa ce TVR Timisoara acum cativa ani, era cea care il descoperea si incerca sa-l ajute. Nici macar prezenta lui la emisiunea Andreei Marin, Surprize, surprize nu i-a fost de prea mare ajutor. Cu atat mai putin dezinteresul celor care au spus ca nu-l pot angaja la opera, pe motiv ca nu are liceul. A fost cioban , a spalat vagoane in Timisoara, a fost maseur pentru o perioada la un azil si apoi a trebuit sa plece in Spania, pentru a munci pe santier sa-si intretina familii din Romania.
Au fost ropotele de aplauze de la publicul spaniol, care-l asculta cantand pe la ferestrele spitalului de langa santierul pe care muncea si canta Costel, o intamplare banala si un coleg de munca care l-au indemnat sa participe la concurs. Restul este deja istorie....

Imi place muzica clasica si de opereta, insa trebuie sa recunosc ca nu cred sa fi ascultat atat de mult acest gen, intr-un interval de timp asa scurt, cat am ascultat in ultimele saptamani, de cand Costel a reusit sa castige, etapa dupa etapa, in acest concurs. Piesele muzicale pe care acesta le-a cantat sunt binecunoscute, cantate de-a lungul timpului de alte sute sau mii de tenori. Ceea ce este insa diferit este vocea lui, faptul ca este roman, si apoi fantastica lui poveste la care se adauga modestia si caracterul extraordinar.

Costel are acel “quelque chose” adica acel ceva, un farmec aparte, in ochi, in vorbire, in cantare, care te fascineaza si care cel putin pe mine m-a facut sa ascult iarasi si iarasi, de zeci de ori melodiile pe care le-a interpretat, fara sa am sansa sa ma plictisesc. Sunt convins ca va avea succes oriunde in Romania sau in Spania unde se vor organiza concerte cu el si merita sa fie promovat pentru ca are o voce foarte buna. Eu unul chiar mi-as dori sa il vad intr-un concert live aici in America, si de ce nu chiar intr-un tur prin marile orase americane unde locuiesc romanii.

"Nu vreau să mă laud. Îi mulţumesc lui Dumnezeu că am voce să cânt pentru Slava lui, şi pentru Slava lui o să cânt, nu-mi pasă dacă o să tăiaţi sau o să lăsaţi ce spun acum… din fericire pentru mine, faptul că sunt ortodox practicant înseamnă un uriaş punct de echilibru. Aşa sunt eu şi aşa o să rămân toată viaţă, nu mă vor schimba nici banii şi nimic până la sfârşitul ei. Sunt abia la început şi aţi putea crede că nu ştiu ce spun, dar vă asigur că aşa o să vorbim şi peste 20 de ani. Pentru că am o bază foarte solidă. Rămân nedespărţit de Biblie şi o port cu mine întotdeauna, chiar şi ieri înainte de gală o aveam la mine şi am deschis-o puţin. Cum am o secundă liberă, profit să o studiez.. Din cauza asta ştiu aşa de sigur că succesul ăsta nu mă va schimba." a declarat pentru Evenimentul zilei, Costel.
Conform celor de la EVZ se pare ca insasi presedintele Romaniei l-a sunat sa-l felicite personal pe Costel.
Felicitari Costele, le meriti din plin!





(cititi si vizionati, si celelalte mesaje despre evolutia lui Costel postate pe blog)

Comentarii