VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

AMNYC Group - investitorul de la Suceava din ce in ce mai dubios ( 4 )

ultima parte


Incercand sa merg mai departe cu investigatia in cazul americanilor care vor să investească la Suceava, am incercat sa iau legatura cu companiile partenere listate pe situl celor de la AMNYC Group.

Prima listata este United International Inc. a carui site nu functioneaza. (...?!)

Cea de-a doua companie listata, Homax Construction Inc., a carui manager general este Victor Hsu, duce la situl companiei Homax. Am contactat telefonic compania cu sediul in
orasul Bellingham, statul Washington, pentru a verifica daca Victor Hsu lucreaza pentru compania Homax, si le-am lasat sambata dupa-amiaza un mesaj. Luni am fost sunat inapoi de catre o reprezentanta a companiei, extrem de amabila si profesionista, o diferenta ca de la cer la pamant in ceea ce priveste profesionalismul si colaborarea, daca ar fi sa o compar cu "manageri" de la AMNYC, cu care am stat de vorba zilele trecute.
Trebui insa neaparat sa mentionez faptul ca de data aceasta am avut de a face cu americani 100% (adica nascuti aici si nu naturalizati!) .
Din primele discutii am aflat ca Homax Construction Inc. nu are nimic de a face cu compania Homax, sau invers, si ca nu le este familiar nici o persoana cu numele celui listat ca fiind manager general. Interesant este faptul ca link-ul celor de la Homax Construction Inc. duce la compania celor de la Homax, lucru care i-a facut pe cei d ela Homax, sa demareze o investigatie pentru a afla cine este aceasta persoana care se foloseste de numele companiei lor. Mi-a multumit ca i-am contactat urmand sa ma sune in zilele urmatoare cu concluziile pe care le vor trage in urma investigatiei interne.
Link-ul companiei Wilmington Development Inc., a carui manager general este Talaat Elkaray, duce tot la pagina celor de la AMNYC unde sunt doar cateva poze cu cladiri si nimic mai mult.
Restul link-urilor de la celelalte compani "partenere" nu duc nicaieri pentru ca probabil ori nu exista sau sunt la fel de false redirectionarile.
Ce este surprinzator este ca nici un ziar din Romania, in special din Suceava nu a mai scris despre aceasta investitie "fabuloasa" si nici un ziarist nu s-a apucat sa investigheze mai departe aceasta companie, cu toate ca din cate am aflat, printre ziaristi circula deja aceste informatii suspecte despre AMNYC group, insa toata lume tace.
Sa fie de vina oare teama pe care si-o exprima un jurnalist din Suceava care mi-a spus ca nu-si poate dezvalui numele sau complet pentru ca "traieste in acelasi oras cu presedintele consiliului judetean Gavril Mirza" iar acesta se afla in plina campanie electorala ?!

Actualizare:
3 Iulie 2008
In aceasta dimineata primesc din senin un telefon de la dl. Arnold Higuita, care sub pretextul ca i-as fi lasat un mesaj (?!) m-a sunat inapoi.... l-am intrebat din nou despre companie dar mi-a spus ca nu prea stie mai nimic dar o sa se consulte cu cineva care stie si daca o sa primeasca aprobarea o sa-mi dea datele lor de contact.
Am reintrat pe situl celor de la AMNYC Group si culmea situl este nefunctionabil fiind se pare in ...constructie!
http://amnycgroup.com/

Citeste si :
Oamenii de la AMNYC
http://rousa.blogspot.com/2008/05/oameni-de-la-amnyc.html

Comentarii