VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Interviu cu antrenorul campioanei României, CFR Cluj, Ioan Andone

In cursul zilei de azi am stat de vorba cu antrenorul CFR Cluj, domnul Ioan Andone, care se afla impreuna cu echipa in cantonament in Austria. L-am intrebat pe domnul Andone despre secretul castigarii cupei si campionatului, noile achizitii ale echipei cat si impresiile despre Euro 2008.


Doresc să vă felicit în numele ardelenilor și clujenilor din Statele Unite pentru reușita câștigării campionatului.
Vă multumesc.

Ne împărtășiti și nouă puțin din secretele acestei reușite extraordinare pentru Ardeal și clujeni?

În primul rând am un lot de jucători foarte valoroși, apoi este foarte multă muncă, seriozitate din partea sposorilor, jucătorii sunt plătiți la zi,domnul Paszkany având grija de aceste lucruri. Apoi nu în ultimul rând șansa. Noi am luat titlul la un punct diferență de Steaua.


Ce face echipa în momentul de față, am înțeles că vă aflați în cantonament în Austria ?

Da, suntem in Tirol, aici facem prima parte a pregătirii.

Cât timp veți sta acolo?

O să fim aici pana pe 3 iulie și avem două jocuri de pregătire. Pe 30 iunie avem un meci cu o echipa de pe locul trei din Polonia, apoi pe 2 iulie, cu echipa Dinamo Kiev, de pe locul doi din Ucraina. Pe data de 3 iulie ne întoarcem înapoi la Cluj.


Ce achiziții noi o să aveți pentru sezonul următor?

Am făcut mai multe achiziții. Un jucător argentinian de la echipa Huracan (nr. o echipa profesionistă de fotbal din Buenos Aires). Un jucator uruguayan care juca la echipa Argentinos Juniors și un altul brazilian, de la o echipă din Portugalia.


Ce parere aveți despre evoluția echipei nationale a României la Euro 2008?

În primele două meciuri au făcut niște rezultate remarcabile. Au întâlnit însă în al treilea meci naționala Olandei, care în opinia mea este una dinte cele mai bune care participă la campionat, si n-am avut nici o șansă. Poate ne trebuia mai mult curaj în a doua repriză...


Cine credeți că va lua cupa la Euro 2008?

Sunt trei candidate după părerea mea: Olanda, Spania sau Germania.


Un gând pentru suporteri CFR Cluj de aici din America?

Să se gândească la noi aici în Ardeal, pentru că vom încerca a doua oară să câștigăm campionatul, care este principalul nostru obiectiv în acest an, și să avem rezultate bune in Champions League.

Noi vă ținem pumnii de aici din Statele Unite, suntem alături de dumneavoastră, vă dorim mult succes în continuare, și așteptăm cât mai multe rezultate pozitive.

Vă multumesc mult de tot.




Andone CFR Cluj



Comentarii