VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Vanda Hădărean Miss Fitness Canada 2008- o campioană a frumuseții și elegantei sportive

*Exclusivitate *
Vanda Hădărean și-a adjudecat, pentru a patra oară titlul de Miss Fitness Canada, după ce clujeanca a mai obtinut și titlul de Miss World Fitness.
Născută la Cluj Napoca, Vanda a început să practice gimnastica de la vârsta de 6 ani, având ca modele favorite pe Nadia Comaneci, Ecaterina Szabo sau Aurelia Dobre. După o cariera remarcabilă ca și gimnastă în echipa natională a României, cu care câștigă numeroase medalii, categoria ei favorită fiind solul, Vanda emigrează in Canada. Se reprofilează pe fitness și reușește performanțe extraordinare și în acest sport.
La cei peste 30 de ani ai săi, Vanda este mai frumoasă și mai activă ca niciodată. Săptămâna trecută frumoasa clujeancă, a fost prezentă la Chicago. Extrem de receptivă, așa cum îi stă bine unei ardelence, aceasta mi-a răspuns foarte amabilă la cateva întrebări.
Cu ce ocazie la Chicago?
Am fost invitată să fac o demonstratie de fitness în cursul unui concurs, și la un seminar.

Locuiești în Canada, când și de ce ai emigrat acolo?
Prima oară am ajuns în Canada in 1995 , dar după scurt timp m-am întors înapoi în România. În 2000 am revenit în Canada și am luat decizia de a si ramine aici de aceasta data.
Calatorind prin lume ca gimnasta , am vazut un alt mod de viata decit cel din Romania , si de atunci ma gindeam ca as vrea si eu sa emigrez.

Ce face Vanda Hadarean în momentul de față pentru cei care nu știu ?
În momentul de față mă ocup în special de fitness , personal training , antrenamente personale și particip la competiții de fitness și modeling.

Care sunt ultimele noutăți în materie de participare la concursuri?
Acum de cîteva săptămâni , pe 2 August am devenit pentru a patra oara Miss Fitness Canada , iar pe 11 Septembrie voi fi in Las Vegas concurind pentru titlul de Fitness World, titlu care l-am obtinul anul trecut.

Esti clujeancă de origine ca și mine, cât de des mergi în vizită în România?
Aș zice cam o dată la 3 ani, dar aș vrea să merg mult mai des.

Dacă ar fi să numesti 3 din cele mai importante reușite în cariera ta sportivă care ar fi acelea?
Cam greu să numesc doar 3 , dar mă voi stradui....participarea și obtinerea argintului la Olimpiada din 1992, primul mare concurs international pentru mine, europenele de Juniori (2 medalii de aur) și Miss Fitness World 2008 .

Care este lucru pe care n-ai reusit sa-l faci in viata si care ti-ar place sa-l implinesti?
Să am o vacanță și să nu trebuiască să mă gândesc la nimic care să-mi strice vacanța. Doar timp liber...

Dacă ai avea resurse neli­mitate financiare unde ți-ar plăcea să locuiești și de ce ?
Cred că aș alege California, poate doar din cauză că in Canada iarna este foarte friguroasă și lungă.

Daca ar fi un singur lucru pe care l-ai schimba la tine, care ar fi acela?
Să am mai multă răbdare.

Dacă ai avea puterea și resursele necesare să schimbi un singur lucru în lumea aceasta care ar fi acela?
Sinceră să fiu, pentru ca sunt pasionată de fitness și sănătate , eu cred că deja pot face schimbări, prin a ajuta oameni, unul câte unul să devină mai sanatoși prin efort fizic și o dietă sănătoasă. Cred ca sunt multe persoane care ar dori să fie mult mai educate în acest domeniu. Suntem bombardați de alimente nesănătoase, de jocuri de computere și internet.
Numește o adictie pe care o ai, fără de care nu poti trai, in afară de gimnastică!?
Hahah , gimnastica îmi place foarte mult și mereu va avea un loc special în inima mea, dar adicția mea acum este fitnessul. Nu aș putea sta 2 zile la rând fără să mă antrenez.

Locatia preferată pentru o vacanță exotică?
Posibil Hawaii.
Care sunt calitățile pe care le apreciezi la un bărbat?
Increderea și sensibilitatea
Ce muzică asculți?
Dance , românească , creștină ...
Care este cartea ta favorită?
Biblia, dar citesc și foarte multe reviste și cărți de fitness
Partea favorită din anatomia omului?
Abdomenul
Culoarea favorită?
În momentul de față portocaliu.
Cuvântul favorit?
Doamne îți mulțumesc.
Îți mulțumesc și eu și îți doresc mult succes în continuare.


Mulțumesc




Campioana in anii '90 cu echipa Romaniei de gimnastică.




Cititi si:
Vanda Hadarean Miss Fitness World 2009

Comentarii

Anonim a spus…
in sfarsit vad o informatie clara, se pare ca cei din Romania stau prost la a citi si intelege limba romana ca altfel nu vad cum ar inventa stiri care nu exista sau sunt expirate de luni de zile
Vanda nu a castigat nimic saptamana trecuta in Las Vegas, asa cum scriau ziarele romanesti care numai tampeniis criu !