Problema orfelinatelor din Romania dupa 20 de ani

Acum cateva luni cand faceam reportajul cu Nicolae, baiatul care a fost adoptat de o familie de americani din zona Chicago, am cautat pe internet informatii despre orfelinatele romanesti. Am ramas socat de imaginile video cu orfelinatele din Romania in anii '90. Am fost uitmit sa realizez cum  vedeau americanii Romania imediat dupa caderea comunismului: o tara cu copii handicapati si plini de SIDA.
Ce este si mai trist e ca dupa 20 de ani de la Revolutie, cand Romania este parte din UE, astfel de probleme nu au disparut complet. Ieri in timp ce conduceam am ascultat doua reportaje ale celor de la BBC despre orfelinatele romanesti pe care le-am postat mai jos.
Ce vedeau americanii si o lume intreaga despre Romania in 1990!?









RoUSA - Documentar BBC- orfelinate din Romania dupa 20 de ani de la Revolutie (I)



RoUSA - Documentar BBC -orfelinatele romanesti dupa 20 de ani-(II)


Comentarii

Anonim a spus…
ROMANIA nu e parte din U.E. inca. Cind oamenii vor folosi ca moneda unica EURO atunci se pot fali ca Romania e parte din Uniunea Europeana. Pina atunci mai este un drum lung si spinos.
I.B. a spus…
Crăciun fericit!