VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Madalina Manole s-a sinucis in aceasta dimineata?!

Faimoasa cantareata Madalina Manole se pare ca s-a sinucis  in aceasta dimineata in casa ei din Bucuresti (Otopeni), a anuntat un purtator de cuvant al politiei romane. Sotul acesteia ar fi sunat in jurul orei 6:30 AM sa anunte ca "fata cu parul de foc" cum era ea denumita, ar fi luat mai multe pastile care au dus se pare la decesul artistei. Ancheta autoritatilor continua pentru stabilirea cauzelor exacte ale mortii. In urma ei a ramsa sotul si un baietel de un an. Sotul acesteia se pare ca ar fi gasit un mesaj de adio lasat pe telefonul mobil. 
Madalina s-a lansat in muzica la 15 ani la festivalul de muzica usoara de la Mamaia in 1988 cu melodia "Un om sentimental". Printre celelalte melodii celebre: „Fată dragă”, „Să nu mă minţi”,  „Te-am văzut mi-ai plăcut”, „Nu eşti chiar un înger” etc.
Azi ea ar fi implinit 43 de ani,  fiind nascuta  pe 14 iulie, 1967 la Valenii de Munte jud. Prahova.


Comentarii

Anonim a spus…
Nu cred deloc ca s-a sinucis. Un SMS text poate fi trimis de oricine, dintr-o cearta s-a ajuns prea departe. O cazatura fatala si un om disperat care incearca sa stearga urmele. Sper din tot sufletul sa fie aflat adevarul.
aurelia a spus…
nu pot sa cred chiar eri am cetit un articol in libertetea cred,cit de fericita e cu copilasul in brate in interviu spunea ca se simte o femeie implinita,ceva nu pare in regula,sper sa se faca cercetari serioase.
Camy a spus…
era dusa cu capul daca si-a pus singura capat zilelor!ce-a rezolvat?!