Acțiunea Fii și Tu un Moș Crăciun - 2010

Acestia sunt juniorii clasei 1 pe care dorim sa-i ajutam.
Update: decembrie
Pentru ca am reusit sa mai adun cateva sute de dolari am mai cumparat cateva lucruri pe care le vom expedia spre Romania cu avionul, cu ajutorul unui prieten care pleaca saptamana viitoare.


Doresc sa multumesc catorva prieteni noi care s-au alaturat acestei actiuni: Lucian, Agata, Rodica si Adina.
Printre lucrurile cumparate: 10 geci de iarna, 1 pereche de cizme , 10 tricouri, ciorapi, rechizite scolare si dulciuri.
Actiunea ramane inca deschisa pentru cei care doresc sa ne ajute.

Octombrie, 2010




Am demarat în forță acțiunea Fii și Tu un Moș Crăciun, pe care încercăm cu câțiva prieteni apropiați să o facem an de an din 2004 încoace. Într-o singură zi am adunat de la prietenii apropiați $600 cu care am făcut deja cumpărături pentru o grupă de copii de clasa 1-a de la o scoală dintr-un sătuc din zona Brașovului. Am reușit să cumpărăm cizmulițe de iarnă, niște pantaloni de iarnă, și alte câteva hăinuțe, plus  rechizite scolare și ceva dulciuri. Din păcate nu sunt foarte multe și nu vor ajunge pentru toți la fel, că banii nu au fost foarte mulți. Ce am cumpărat am pus deja la pachet și am trimis cu vaporul să ajungă de Crăciun. Lista însă rămâne deschisă și dacă mai adunăm bani mai facem un transport. 
Povestea lor este cât se poate de dramatică și tristă. Mulți nu au haine cu ce să meargă la școală, unii sunt trimiși fără să li se dea de mâncare acasă dimineața, iar de pachet cu mâncare la școală nici vorbă. Când i se face foame la unul și spune în clasă toți ceilalți se plâng ca sunt la fel de flămânzi, din ce mi-a povestit învățatoarea lor. Uneori învățătoarea, pe care o cunosc personal, mi-a spus că le mai cumpără pâine dar nu are bani să le poată cumpăra în fiecare zi. În plus marea majoritate n-au avut nici bani de caiete și tot ea a fost cea care le-a cumpărat. Probabil că situația este similară în multe alte locuri din țară mai ales în zonele de la țară unde părinții nu au de lucru și se chinuie să își ducă traiul de la o zi la alta. Dacă doriți să vă alăturați acestei acțiuni orice ajutor este binevenit. 
Chiar si voi puteti deveni un Moș Crăciun anul acesta "adoptând" unul sau mai mulți din acești copii cărora să le cumpărați ceva.
Pentru donatii prin PayPal puteti da clik in partea dreapta a blogului in partea de jos unde gasiti link spre  Fii si Tu un Mos Craciun, sau pentru alte variante  de plata, cec, money order, etc. va rog sa ma contactati direct. Daca doriti sa imi scrieti ca aveti idei sau sugestii puteti de asemenea sa o faceti prin emailul postat in partea dreapta, sau pur si simplu lasati un comentariu aici.

Donatorii: 
 Luci L.: $100, Vali I.: $300, Diana G. $100, Gaby S.: $100

For those who want to get a head start on collecting items
for kids.  Here is a list of gift suggestions:
School Supplies:  pens, pencils, sharpeners, crayons, markers, stamps & ink pad sets, writing pads, solar calculators, coloring and picture books.
Hygiene Items:  toothbrush, toothpaste, mild bar soap (in a plastic bag), comb, washcloth, etc.
Other:  hard candy, lollipops, mints, gum , t-shirts, socks, ball caps, sunglasses, hair clips, watches and flashlights (with extra batteries).
For clothes please get sizes for ages 5-6 years old or contact me.

You may enclose a note to the child and a photo of yourself.

Cititi si actiunile din anii trecuti
Fii si Tu un Mos Craciun 2004-2009

Comentarii

Anonim a spus…
Felicitări! Mă întreb, însă, până când România va mai fi asociată cu expresia : "Săracii, nu au de unde, hai să-i ajutăm noi!" Daţi bice şi încurajaţi anumite etnii să se înmulţească în timp ce Boc taie indemnizaţiile de creştere pentru copiii mamelor cu potenţial.... E bine. Ce să mai zic! Sunt complet dezamăgită. Cunosc din nefericire şi părerea învăţătoarelor care lucrează zilnic cu copiii romilor. NICIO SPERANŢĂ!!!!! Dar îmbrăcaţi-i şi încalţaţi-i cu ce exstă mai bun pe lumea asta. La copiii bugetarilor se gândeşte cineva? Sau aceştia nu sunt romi, sunt normali!
Laura Boamfă, profesor
Marian Petruta a spus…
Stimata doamna,
Va inteleg frustrarea si pana la un punct aveti dreptate, insa asta nu justifica privarea de ajutor a acestor copii defavorizati. Cu atat mai mult cu cat pregatirea dumneavoastra ar trebui sa fie de asemenea masura incat sa incurajati acstfel de proiecte.
Anonim a spus…
Domnule,
Intenţia mea nu este de a crea polemici, dar dreptate are şi doamna. Dacă mi-aş expune părea aici, aş fi catalogat drept rasist. Dacă ar fi citită de un intelectual, mi-ar strânge mâna! Dar ca o concluzie: CALITATEA în ce domeniu se mai promovează??? Îmi doresc extrem de mult să vă daţi răspuns dvs. la această întrebare! Pentru mine este retorică!
Consideraţi că anonim îmi stă mai bine! Dar dacă va trebui, am să vă întâlnesc pentru a vă asculta raspunsul! Daţi doar un semn!