VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Intalnire cu solistul vocal de la Journey

Daca ar fi sa numesc o formatie a carei melodii imi sunt favorite cu siguranta trupa Journey ar fi una dintre ele. De acolo pana a avea ocazia sa-l cunosc personal pe solistul vocal al formatiei, Arnel Pineda parea a fi cale lunga mai ales ca nu mi-am propus acest obiectiv. Fara sa stiu astazi primesc un telefon care mi-a anuntat aceasta placuta surpriza. Arnel se intorcea dintr-un turneu muzical pe care l-a facut prin Europa, azi dupa-amiaza aterizand la Chicago de la Londra, pentru o serie de turnee pe care le va sustine alaturi de ceilalti membri ai trupei Journey prin SUA.
.
Acesta era insotit de sotie si baietelul lor de cativa ani, impreuna cu managerul sau. Daca aveti impresia ca solistul ar avea aere de vedeta, va inselati amarnic Arnel Pineda este un tip super relaxat si extrem de prietenos. De fapt creed ca originile sale filipineze il fac sa fie asa sociabil, pentru ca si restul filipinezilor din anturajul sau pe care am avut placerea sa-i cunosc au fost extrem de prietenosi.
Sper ca in perioada cat va sta la Chicago sa reusesc si un interviu in exclusivitate cu artistul care n-a incetat sa viseze, visul sau devenit realitate atunci cand grupul Journey l-a descoperit si adoptat pentru a fi liderul vocal al trupei.



Comentarii