VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Ioana Cristina Lupea reprezentanta SUA la concursul Miss Diaspora de la Roma



Ioana Cristina Lupea, in varsta de 22 ani este reprezentanta Statelor Unite la concursul de frumusete si spiritualitate romaneasca Miss Diaspora, care are loc luna aceasta la Roma, Italia. 

Cu toate ca s-a nascut la Botosani, tatal ei fiind medic stagiar acolo, la varsta de sase ani parinti ei s-au despartit, ea urmand sa fie crescuta impreuna cu fratele ei, la Baile Felix, judetul Bihor de catre mama ei, care era ardeleanca.

foto: Ioan Emanuel 

"Anii petrecuti la Baile Felix sunt cei mai frumosi ai copilariei mele! Cu ierni ca din poveste si veri frumoase,cu mult soare,stranduri si amintiri frumoase! Cu prieteni buni, care de-a lungul timpului au ramasa la fel de dragi sufletului meu! In anul 2003, mama s-a recasatorit, tatal meu vitreg fiind roman, stabilit de multi ani in America. In acelasi an tatal meu s-a stins din viata in urma unui infarct, dupa un transplant de inima. Am emigrat in Statele Unite urmand  sa traiesc aici, iar visul meu sa devina realitate! A fost un inceput greu,departe de restul familiei, de prieteni, de tot ce insemna "acasa" pentru noi. Nu vorbeam prea bine engleza,nu aveam prieteni! Noul meu tata-daca pot sa spun asa- s-a dovedit a fi un om minunat, care a incercat sa ne ajute cat mai mult sa ne acomodam cu noua noastra viata! Timpul a trecut, am inceput sa merg la scoala si incet, incet eu si fratele meu am cunoscut oameni noi, si ne-am facut prieteni de toate nationalitatile!" declara Ioana.

Are 170 cm inaltime, 57 de kilograme, par negru si ochi caprui. Locuieste in Troy, Michigan, este studenta in anul 3 si doreste sa devina profesoara sau invatatoare. 

Printre preocuparile ei artistice se numara si dansurile populare romanesti, ea activand impreuna cu fratele ei, in ansamblul de dansuri  Hora din zona Detroitului. 

Participarea ei la concursul Miss Diaspora 2011, este felul in care vrea sa-i multumeasca tatalui ei care nu mai este, dar despre care spune ca a facut foarte multe pentru ea.  "Sa-i multumesc pentru faptul ca m-a ajutat sa-mi cunosc calitatile si defectele,pentru ca m-a invatat ca frumusetea interioara este la fel de importanta ca si frumusetea exterioara, pentru faptul ca intodeauna a avut incredere in mine si in potentialul meu! Stiu ca si-ar dori foarte mult sa castig acest concurs, dar mai stiu ca indiferent de rezultat,de acolo de unde este el vegheaza asupra mea si este mandru de mine!!!" spune Ioana.

Puteti vota cu 10 puncte pe Ioana dand CLICK aici:

Comentarii