Irina Tuluca aleasa Miss Huntley 2011


S-a nascut in Onesti si a locuit o perioada cu parintii in Bucuresti inainte sa imigreze in America prin loteria Vizelor, cand avea doar sase ani. A locuit in Boston pentru o scurta perioada in 2000 dupa care s-a mutat cu familia in Illinois. Tatal ei are o companie de electrica si mama lucreza in domeniul imobiliar. Este in ultimul an la liceul Huntley High School.
Nu in ultimul rand scrie si vorbeste foarte bine romaneste, lucru pe care il datoreaza parintilor.
In aceasta vara a cistigat conscursul de Miss Huntley 2011, din oraselul cu acelasi nume, iar pe 3 august a fost din nou intr-un concurs pentru Miss McHenry County 2011, o suburbie situata la cateva ore nord-vest de Chicago. Aici a reusit ca dintre 17 fete participante sa ia locul trei. 
Pe viitor doreste sa mearga la facultate unde sa studieze management pentru film si entertainment. 
"Imi place sa petrec timpul meu liber cu familia si cu prieteni si ma bucur cand am sansa sa merg in Romania la bunici. Ascult tot felul de muzica, din Romania si din America. Imi place muzica populara pentru ca familia noastra, ori de cate ori se intalnesc cu prietenii lor romani, asculta intotdeauna si danseaza pe muzica romaneasca. Ascult si la radio uneori." spune Irina.

In liceu a fost implicata in multe activitati dupa scoala precum: echipa de speech, teatru, voluntariat, si atletism. Face parte din National Honor Society unde este leader, cat si din International Thespian Society pentru teatru.
 "Particip la concursuri de dezbateri publice (humorus dual acting, oratorium, pros) si de teatru. Ca voluntar am fost la Big Brother Big Sister unde am ajutat copiii mici dupa scoala. Am mai fost implicata in Peer Jury, un program care le da a doua sansa la copiii cu probleme comportamentale - un juriu format doar din copii de varsta mea.
National Honor Society este un program care, daca ai note foarte bune si esti implicat in tot felul de activitati te califici sa ajungi in acest program unde se organizeaza multe activitati in folosul comunitatii care te ajuta sa obti o bursa cand aplici la facultate. Sunt leader in National Honor Society unde trebuie sa planific activitati de voluntariat si sa coordonez copiii care sunt in echipa mea. In Thespian Society - poti sa ajungi daca ai facut mult teatru in liceu si ai acumulat un anumit punctaj, fiind recunoscuta in teatru, de actorii profesionisti" spune Irina.
Ca Miss Huntley, anul acesta Irina a reprezentat orasul Huntley obiectivul ei fiind sa ajute tinerii sa nu le fie frica sa spuna ce au de spus, fara sa fie influentati de cei din jur, sa nu-si compromita valorile propii si sa creada in ei.

Comentarii