VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Invitatie pentru a ma sustine la maratonul de la Chicago 2011

 Foto: Maratonul de la Chicago, 2010
Maratonul de la Chicago 2011 va avea loc duminica viitoare, pe 9 octombrie, 2011. In februarie anul acesta am platit taxa de inscriere dupa cum probabil va mai amintiti, si am incercat de-a lungul anului sa ma antrenez pe cat posibil. Am incercat sa contorizez milele sau km, lucru care poate unii l-ati vazut in partea dreapta pe blog la mine. Pana in prezent am adunat la antrenamente aproximativ 600 de km de alergat. Chiar daca par multi, pentru a alerga un maraton nu sunt deloc multi. Din pacate nu sunt la nivelul la care mi-as dori, insa o sa incerc sa termin cele 26.2 mile, adica aproape 42 de kilometri. 
Obiectivul meu este sa il termin, iar fara suportul vostru o sa fie mai greu.
Sper sa incurajez si pe altii la o viata mai activa si sanatoasa iar pe viitor sa mi se alature si altii, sa avem chiar o echipa romaneasca si mai mare de alergatori.
De fapt numarul romanilor care o sa alerge este mai mare, eu cunosc cel putin inca 3 persoane, asa ca va asteptam sa ne sustineti!
Eu va invit si va astept sa ma sustineti atat pe mine cat si pe ceilalti prieteni romani care vor alerga!
Daca aveti, nu uitati sa luati si catre un steag romanesc cu voi!

Comentarii