VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Vinurile romanesti promovate la Chicago


Trecând în una din zile prin unul din  magazinele europene din zona Chicago, la intrarea am avut surpriza de a vedea o domnisoara îmbracată într-o costumaţie foarte interesanta. Înconjurată de vinuri, aceasta  m-a întrebat dacă nu doresc să degust un vin românesc. Am întrebat-o imediat dacă vorbeşte româneşte.    Nu vorbea din pacate pentru că facea parte dintr-o echipa Americana de marketing şi publicitate. Alături erau câţiva reprezentanţi de la compania importatoare Bozic.

Intrând in discuţie cu aceştia am aflat că derulau un program de promovare a produselor româneşti pe care le importă.  Interesat să aflu mai multe detalii am fost invitat să fac o vizită la unul din depozitele companiei, unde am stat de vorbă cu domnul George Bozic.  Am aflat astfel că patronii sunt de origine sârbă şi activitatea acestei compani datează de pe la începutul anilor 80. Tot de atunci au început să importe produse alimentare şi bauturi  din ţările din sud estul Europei, în special cele vecine fostei Iugoslavii. Pentru că în zona Chicago există o mare comunitate de români cu timpul aceştia şi-au extins numărul de produse importate din România, în prezent ele ajungând la un număr de 30-40. Printre ele se numară zacuscă, pufuleti, napolitanele Eugenia,  diferite  snaksuri, apa minerală Dorna şi numeroase mărci de vinuri şi bere românească precum  Jidvei, Murfatlar, Cotnari ,Ursus, Ciuc sau Timişoreana.  Prudusele pot fi găsite în aproximativ 100 de magazine din zona Chicago dar şi în alte 20 de state.
În prezent compania Bozic duce o campanile de promovare a vinurilor românesti în Statele Unite cu precadere în zona metropolei Chicago.  Campania este realizată în colaborare cu Guvernul României şi Uniunea Europeană. Pentru o cât mai bună transparenţă cei de la Bozic au angajat o companie americană specializată în astfel de evenimente de promovare.  Din spusele  domnului George Bozic programul a prins  foarte bine la publicul american care a avut oportunitatea să deguste vinurile româneşti.  Promoţiile şi  degustările vor continua atât în perioada următoare cât şi anul viitor.
" Am mai făcut astfel de programe în trecut cu alte ţări şi guverne. Este o plăcere să lucrăm cu cei de la Murfatlar sau Ministerul Agriculturii, cât şi cu  cei din Uniunea Europeana , care sunt de altfel coloana vertebrală a acestui program. Credeam că o sa fie mult mai greu dar am fost plăcut surprins cât de uşor şi bine am putut colabora. Ne-au pus la dispoziţie material promoţionale şi idei, şi am rămas impresionat de profesionalismul  lor, atât  a celor din Bucureşti cât şi din Bruxelles. Am fost foarte multumit de succesul pe care l-am avut "declară  domnul George Bozic.
În perioada imediat următoare pentru că se apropie sărbătorile de iarnă şi lunile ce vin sunt cele mai productive din an, compania Bozic îşi propune ca vinurile româneşti să fie promovate la maxim.
"Dacă vă amintiţi acum 10-15 ani vinurile australiene nu erau foarte populare în America. Datorită însă bunei colaborări a importatorilor de aici cu cei din Australia, vinurile lor au devenit foarte cunoscute. Am convingerea că în următorii 5 ani şi vinurile româneşti  pot deveni la fel de cunoscute pe piata Americană precum sunt în prezent cele australiene, pentru că au toate atuurile necesare: o calitatea corespunzătoare, o eticheta atrăgătoare şi un preţ pe masură " concluzionează domnul Bozic.

Comentarii