VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

In vizita la Casa Alba


Cui nu-i place sa ia cate o vacanta din cand in cand, si sa viziteze cate un mare oras sau metropola americana, sa intre intr-un muzeu sau o institutie celebra  in care sa stea pierdut ore in sir?! Astazi am luat vacanta si am facut o astfel de vizita, poposind in Washington D.C, mai exact la 1600 Pennsylvania Ave, adica la Casa Alba.  Acum, prin ce urmeza sa va spun s-ar putea sa va dezamagesc, dar totodata sa va si incant.  Spun dezamagesc pentru ca nu am parasit metropola Chicago, pentru ca in Washington DC am fost de mai multe ori: la muzee, la capitoliu, chiar si-n interiorul senatului american, mai putin insa la White House. Cu toate astea am vizitat interiorul Casei Albe virtual, si daca nu ati avut ocazia sa o faceti pana acum, va invit eu, ieftin si simplu.
 Datorita celor de la "google streets" veti avea aceasta inedita oportunitate. Acestia, plictisiti de plimbat pe strazi, au primit acces de a patrunde in interiorul resedintei prezidentiale si au inregistra interiorul acesteia, astfel incat publicul larg, din intreaga lume, va putea sa viziteze "casa presedintelui" oricand si de oriunde, atata timp cat vor avea aces la un computer conectat la internet.




Iata si o invitatie oferita de prima doamna a Americii Michelle Obama.

Comentarii