VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

"Gala celebritatilor romanesti" din Los Angeles ofera diplome pe banda rulanta

 Asa zisa "Gala a celebritatilor" care urmeaza sa aibe loc in 24 iunie, 2012 in California, pare a fi o banda rulanta de oferit diplome lipsite de prea multa importanta si valoare daca este sa ne uitam cine le ofera si dupa ce criterii. Despre semnele de intrebare care planeaza asupra organizatorilor si membrilor juriului am sa vorbesc intr-un articol viitor. 
Dupa gala de anul trecut din Las Vegas, dar si altele similare din anii trecuti, de prin Spania si Italia, cei care s-au oferit initial sa o sprijine pe  Mihaela Serban, initiatoarea acestui eveniment,, acum nu mai vor sa auda de ea. De ce oare? Majoritatea s-au lamurit despre ce este vorba si cu cine au de-a face.  Doamna Serban crede ca romanii-americani o sa cada din nou in 2012 in capcana acestui eveniment. Din nefericire pentru organizatori, multa lume a cam mirosit cam ce se ascunde in spatele acestui eveniment, unii refuzand sa participe, altii urmand sa o faca in curand. Unii vor afla insa poate cam tarziu detalii despre acest tip de gale si probabil vor participa din naivitate.
 Curiosi sa aflam cum stau lucrurile am rugat-o pe doamna Mihaela Serban sa raspunda unor intrebari pentru ca romanii sa afle mai multe despre ce si cum cu aceasta gala. Iata integral raspunsurile ei.


Care sunt criteriile pe baza carora selectati respectivele persoane care au fost sau urmeaza sa fie invitate si premiate? Cum ii alegeti, cine ii propune, pe baza caror criterii?
As dori in primul rand sa spun ca iubesc Romania si am muncit foarte multi ani sa creez programe atat de grele, sa promovez valorile tarii noastre, atat in tara cat si in peste hotare. Pentru mine sunt foarte importante valorile intelectuale, este importanta traditia, spiritualitatea, nu pun accent pe valorile materiale si nici nu ma incurca criticile sau comentariile de orice gen.
Chiar ma bucur ca facem acest interviu tocmai pentru a lamuri persoanele care ravnesc aceasta gala foarte mult si nu au inteles clar ca in comisia de juriu exista si personalitati din Ministerul de Externe in afara altor celebritati care facut propuneri si au decis premiile.
Am invatat, ca orice comentariu de orice natura, referitor la realizarea muncii mele, mi-a adus mai multa popularitate, mai multa ambitie si putere sa imi mentin munca depusa de ani de zile, sa imi creez
propriul drum si nume in viata. Cand esti bun in ceea ce faci si cei mai mari oameni de valoare
iti sunt alaturi pe scena in munca pe care o faci, atunci cu siguaranta apar si criticile sau invidiile, dar eu nu ma tem de aceste lucruri.
Stiu foarte clar de unde vin aceste lucruri,stiu ca sunt de la cateva persoane care vor mereu sa fie premiate la fiecare editie si nu au demnitatea sa inteleaga faptul ca mai sunt si alte personaliatati care merita sa fie onorate intr-un astfel de program.
O gala nu poate premia mereu aceeasi oameni si nu poate premia pe toata lumea. Acest lucru este foarte clar.
As dori sa va spun pentru inceput ca realizez astfel de programe datorita faptului ca am o pregatire de profesor, realizator si moderator tv, am terminat Universitate Bucuresti, Facultateade Biochimie, am terminat Academia de Radio si Televiziune, Pro Management-cursuri de management, marketing, publicitate, jurnalism, iar de curand Institutul Diplomatic Roman din Bucuresti si marea majoritate a absolventilor Institutului s-au implicat voluntar in programe pentru imaginea tarii nostre. Sunt si colaborator pentru TVR si de peste 10 ani fac programe de cariera.
Ca profesor, am dreptul sa fac aprecieri profesionale in orice comisie de juriu si in orice program de cariera.
Formatul acestui program in America este conceput, initiat de mine, dar nu este organizat de mine, ci cu ajutorul oamenilor de bine care iubesc ROMANIA, mai precis cu ajutorul fundatiilor, asociatiilor care au dorit sa se implice in organizanizare.
Exista libertate profesionala si fiecare om are dreptul sa se implice in orice proiect national si international doreste. Adaug faptul ca acest format a fost extrem de iubit de celebritatile din Romania si l-am conceput alaturi de oamenii care au facut parte din juriu in tara:Cristian Topescu, regretatul producator de televiziune, Valeriu Lazarov si domnul Octavian Bellu care a fost mereu presedinte de juriu la acest proiect.
Gala este o reuniune a valorilor din toate domeniile si in fiecare an aminteste de gloria oamenilor de suflet si de intelectualitatea personalitatilor care au sprijinit Romania, aduce in atentia publicului personalitati marcante, care au impresionat din punct de vedere profesional, celebritati inzestrate cu talent, ambitie si perseverenta, care au lasat in uram momente unice pentru tara noastra.
Criteriile de evaluare sunt urmatoarele: studii, recunoastere, popularitate, implicare sociala, oameni care s-au implicat in proiecte pentru imaginea Romaniei peste hotare, iar in aceasta editie, vorbim
de coasta de vest din America.
Categoriile de premiere cuprind toate domeniile de activitate: diplomatie, televiziune, administratie, cinematografie, regie, afaceri, sanatate, muzica, invatamant, cultura, sport, turism, jurnalism, caritate...etc

 Din informatiile pe care le-am primit din mai multe surse si de la persoane care au fost implicate inclusiv in organizare si chiar participarea la respectiva gala de anul trecut din Las Vegas, rezulta ca unii s-au trezit dupa eveniment ca trebuie sa plateasca din buzunarul
propriu nota de plata si costul evenimentului. Cum comentati aceste lucruri?!

Informatiile pe care le-ati primit sunt false si pline de rautate, chiar. As dori sa lamuresc clar faptul ca eu sunt doar initiatoarea formatului GALA CELEBRITATILOR peste hoatre si nu organizatorul
principal al acestui format. Am prezentat proiectul Ministerul Afacerilor Externe si mi-au fost indicati colaboratori din America cu care sa pot initia proiectul.
Asa am cunoscut-o pe doamna Consul Onorific Lia Roberts, Presedinte pentru Asociatia Doina, organizatie non profit care a organizat alaturi de Consulatul Onorific gala de la Las Vegas.
Eu am colaborat voluntar cu dumneaei, in urma recomandarilor stabilite. Chiar o respect foarte mult pentru ca a sprijinit si a lucrat la organizarea acestei gale anul trecut, a fost o intalnire reusita, indiferent de invidiile persoanelor pe care dansa nu le-a premiat, pentru ca asa a considerat.
Dansa a fost si presedinte de juriu la editia de anul trecut, unde au existat niste costuri care acopereau cheltuielile pentru hors d'oeuvres care s-au servit si alte cheltuieli de organizare.
Eu am vazut ca in America asa se obisnuieste si atunci era clar sa fie perceputa o mica taxa pentru intrarea la acel club diplomatic, exclusivist, unde intrau doar personalitati diplomatice. A fost o gala
reusita, indiferent de ce s-ar spune.


  Puteti pune la dispozitia publicului date cu privire la cati banii s-au adunat si care a fost destinatia lor pentru ca am inteles ca sumele urmau sa fie folosite in scopuri caritabile. Daca puteti sa ne dati detalii cu privire la cine si unde a beneficiat de acesti bani?!
Nu sunt in masura sa va dau eu aceste detalii, dar cu siguranta s-au strans doar niste mici sume pentru cheltuielile de organizare. Eu am fost doar colaborator, voluntar pentru Asociatia Doina si ii
multumesc doamnei Consul Onorific Lia Roberts pentru ca a ajutat anul trecut la acest proiect.

Actiunea de anul acesta poarta la fel ca si anul trecut sigla unor institutii TVRi sau MAE. In ce masura aceste institutii si-au dat concursul  in a participa la eveniment? Exista filmarile de la gala de anul trecut care sa poata fi puse la dispozitia publicului? A dat sau nu TVRi pe post
acea gala? Va filma TVRi gala din acest an?
Ministerul de Externe a sprijinit si anul trecut acest proiect si am documente clare confidentiale, asa cum este normal. Eu cred ca se pot vedea imagini cu personalitati din minister la toate programele
mele. Cine nu intelege clar aceste lucruri, sa isi asume ceea e afirma, ca am argumente solide sa contrazic cu documente. Apoi colaborarea mea cu TVR este de peste 10 ani, iar televiziunea
a prezentat si imagini de anul trecut, reportaje de la gala din America.Eu nu sunt obligata sa raspund mai mult. Exista filmarile, montajul clar al galei de anul trecut si am sa-l incarc cat de curand sa-l vada si oamenii pe internet. Chiar am un montaj superb. Gala este cunoscuta si de Guvern si de toata lumea, la cel mai inalt nivel posibil. deci nu cred ca trebuie sa dau mai multe explicatii. In programele noastre, au fost prezente peste 800 de personalitati.

 Referitor la Fundatia Bread of Life Ministry condusa de domnul Doru Levi Ilio care apare pe lista de organizatori am dori sa va intrebam pe ce criterii a fost aleasa si daca aveti cunostinta de faptul ca exista o alta fundatie americana similara ca nume, cu o activitate foarte bogata si intensa, cu care din pacate poata fi confundata cea a domnului Ilioi, care nu prea are nicio activitate. In plus dorim sa va intrebam ce legatura are gala dumneavoastra cu politica si partidul din partea caruia domnul Doru Ilioi doreste sa candideze din partea diasporei?!

Va rog sa intelegeti ca eu apreciez oamenii de bine care doresc sa faca ceva pentru tara noastra si pentru acest program initiat pentru oameni. Pe mine nu ma intereseaza ce se barfeste din invidie
sau altfel.Eu l-am apreciat pe domnul Doru Ilioi pentru ca este preot de 20 de ani si am considerat ca este un om cu suflet care se implica sa faca ceva pentru oameni. Faptul ca a intrat intr-un partid politic, nu are niciun fele de legatura cu faptul ca dansul a dorit sa fie alaturi de proiectul nostru din tara si face multe actiuni sociale. Domnul Ilioi este doar partener in organizare, nu are treaba cu faptul ca este membru intr-un partid. Este Presedintele Fundatiei Bread of Life Ministry din Arizona si in aceasta calitate participa la gala. Fundatia din Arizona a ajutat sute de oameni, in special romani si eu stiu clar aceste lucruri, pentru ca mi-au fost prezentate argumentele solide.
Domnul Ilioi a organizat in ultimii trei ani, Ziua ROMANIEI din proprii bani, fara buget, eu stiu o multime de proiecte de succes, organizate de fundatie si de domnul Doru Ilioi. Dorim sa lamurim si faptul ca in ziua evenimentului se va servi masa, un meniu complet pentru invitati, deoarece gala incepe la ora 1pm, ora la care se serveste lunch. Noi facem gala in ziua de dumninica si la o ora de lunch, deci doar meniul are mici costuri, nimic altceva! Eu colaborez voluntar cu Fundatia Bread of Life si
sunt director de programe, pentru ca asa imi doresc sa fac programe frumoase pentru oameni.In Romania sunt si presedinte executiv al Fundatiei Internationale Mihai Eminescu.

sursa: facebook
 Am dori sa aflam criteriile folosite pentru a-l desemna pe domnul Daniel Ganea ca "mare actor" si roman de succes, reprezentativ pentru comunitatea romaneasca din America?

Daca imi puneti mie aceasta intrebare, as dori sa va spun ca domnul Ganea anul trecut ne-a fost recomandat de catre oamenii din juriu de la gala din Las Vegas. Este o intrebare absurda sa ma intrebati asa ceva despre cariera unui om care a muncit in cinematografie si este bine pregatit in acest sens, cum mi-a spus si domnul Marcel Iures cand l-a intalnit la Bucuresti. Despre Daniel Ganea si-a dat cu parerea Stela Popescu, Corina Chiriac, George Mihaita, Mircea Albulescu, Florin Piersic, Maia Morgenstern, Dan Puric, acesti oameni au dorit sa se vada cu Daniel Ganea si l-au felicitat pentru ca a aparut in filme americane la Hollywood. Cred ca puteti sa-i intrebati si pe acesti oameni de actorul Daniel GANEA, pentru ca au colaborat impreuna. In plus, noi am vazut clar documentele dupa studiile in domeniul actoriei, ale domnului Ganea si cred oamenii nu stiu ca DANIEL GANEA apartine celor doua sindicate de film si televiziune- SAG-AFTRA ONE UNION -Associated Actors& Artistes of America/ AFL-CIO, deci este recunoscut de comisiile si sindicatele mari, de actori din
America. Ne-a prezentat documente ca a studiat actoria- , telogia si este student la UVU-UTAH VALLEY UNIVERSITY-este Universitatea de Aviatie Majora, se initiaza si ca pilot profesionist, din pasine.


 Care a fost sau care este implicarea sentimentala dintre dumneavoastra si domnul Daniel Ganea?!
Eu cred ca lucrurile acestea sunt total confuze.Eu lucrez profesional cu domnul Daniel Ganea si am mai spus aceste lucruri. Fiecare om colaboreaza si se asociaza, profesional sau ca imagine cu cine doreste. Eu cred ca aceste lucruri au fost confuze, pentru faptul ca eu am pozat pentru o reclama, un catalog al unui hotel luxos, alaturi de Daniel Ganea si aceste poze ne-au asociat imaginea. Apoi publicul nu stie ca domnul Daniel Ganea trece prin momente familiale foarte grele, i-a decedat tatal de curand si a fost inmormantat in Romania la Cluj, de aceea merge des in Romania, i-a decedat o sora de cancer, tot in Romania, iar in plus mai are ceva aspecte triste in viata pe care nu le ofera publicului.
Probabil va declara personal mai multe lucruri. In plus, nicio persoana publica, nu este obligata sa raspunda la intrebari si atacuri legate de viata personala.
In programele pentru Romania se implica pentru ca isi iubeste tara, este si roman, deci este normal sa ajute la aceasta gala. Cred ca este un exemplu pentru orice roman care iubeste Romania.
Asa ar trebui sa faca toata lumea, sa solidarizeze in programele pentru imaginea tarii noastre, sa ma contacteze si ni se alature la programele pe care le fac, atat in tara cat si peste hotare. Eu cred ca am spus destul, astept oamenii de bine, sa ni se alature si sa vina la Gala Celebritatilor Romania- America-editia din Los Angeles, care va fi realizata pentru coasta de vest a Americii si va avea loc in data de 24 iunie, ora1.30 pm la Crowne Plaza Hotel & Resort.
Presedinte de juriu la aceasta editie este doamna Florina Kendrick Roberts, cunoscuta actrita care a jucat in filmul cu Dracula alaturi de Keanu Reeves, Monica Beluci, Anthony Hopkins si in regia marelui
actor Francis Ford Copola, aceasta ecranizare a incasand peste 100 miloane de dolari..

 Cititi si:
http://rousa.blogspot.com/2012/06/falsa-gala-celebritatilor-de-la-los.html

Comentarii