VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Gala personalitatilor romanesti din Spania un kitsch ordinar

Asa cum am promis am revenit cu detalii despre așa zisa gala a celebritatilor organizata de Mihaela Șerban in 2010 in Spania.
Colegii de la ziarul românesc Occidentul Românesc din Spania au fost si invitatati in 2010 la gala kitch organizata de Șerban.
Din Spania ni se reconfirmat mizeria pe care aceasta femeia încearcă sa o bage pe gât romanilor din diaspora.
Iata impresiile din Spania:

"Acelasi teatru ieftin si dezgustator l-a jucat si la Madrid si a obtinut un "eveniment "aproape gratis, pentru ca fiecare s-a oferit sa ajute cand a inceput sa planga ca TVR tocmai a anuntat ca nu are bani suficienti sa sustina "evenimentele culturale". Unii dintre noi am oferit cazare in casele noastre de imigranti, altii transportul, spatiu pentru sustinerea galei, masa romaneasca si bauturi pentru 80 de persoane, poze, etc.
Si asta pentru ca am crezut in sustinatorii ei din Romania si Australia care i-au facut o prezentare la superlativ si multi dintre noi am incercat sa dam o mana de ajutor. Din nefericire am fost mintiti pana in ultima zi ca vor fi prezente personalitati din Romania precum Cristian Topescu si Octavian Bellu, ca totul este foarte serios si organizat de TVR si MAE, cand de fapt s-a dovedit ca totul nu a fost decat o mare farsa. Nici vorba de asa ceva.
 Organizarea "galei" a fost realizata de catre grupul Niram la sugestia unor personaje care nu aveau nicio implicare in comunitatea romaneasca din Spania si nu de TVR si MAE asa cum s-a trambitat peste tot. Minciuni, peste minciuni.
De ce s-au intamplat toate acestea? Pentru ca noi am permis asa ceva, pentru ca am crezut in prezentarile facute si-n personajele respective.
Personal m-am dus la gala, pentru ca am fost invitata si am avut surpriza sa primesc si o cupa lucitoare pentru jurnalism..., cupa din care acum bea apa cainele copilului vecinilor mei.
Nu am considerat ca e premiu serios ci un kitsch oferit de aceasta doamna profesoara cu numele
de Mihaela Serban, "realizatoare TVR, foarte apreciata si cunoscuta la nivel mondial"..., conform
prezentarii domnului George Roca.

Ca mine, au fost multi pacaliti ca evenimentul este organizat de TVR si MAE si ca juriul care a ales
premiantii e format din Topescu si Bellu, iar ca Topescu va fi prezentatorul la evenimentul cu pricina.
Pana in ultima clipa am asteptat cu totii sa apara domnii respectivi, dar, nimic.
Prezentarea a facut-o doamna "profesoara" Serban care a batut campii si a dat dovada ca e departe de un realizator TV. Nepregatita, agramata, si-a permis sa faca niste greseli enorme. Spre exemplu, habar nu a avut ca Emilio Butragueño a fost un foarte cunoscut atacant la Real Madrid, si l-a prezentat ca a fost portar...si multe alte aberatii ceea ce a dovedit ca nu a avut nici macar bunul simt sa citeasca, sa se documenteze despre acei oameni.

De inteles faptul ca asa cum eu am primit acea invitatie pompoasa, au primit toti cei din lista, pentru ca grupul Niram a trimis peste tot, astfel ca dupa spusele doamnei profesoare, multi au acceptat sa vina considerand ca un eveniment  organizat de TVR si Ministerul de Externe, nu poate fi decat ceva serios si de amploare.
Nu a fost nimeni de la TVR, doar un domn de la Sahia care a mai filmat cate una, alta.
A fost o rusine pentru ca au pus pe drumuri oameni importanti in tot felul de domenii, diverse personalitati spaniole si ea nu a fost in stare sa faca o prezentare decenta.
Ce mai, a fost o palma grea si usturatoare pentru noi, un mesaj de cea mai proasta factura pentru strainii prezenti.
Iar ca o paranteza, amintesc faptul ca dupa ce am fondat ziarul Occidentul Romanesc, unii despre care aminteam mai sus, au avut pretentia sa fie redactori sef adjuncti iar altii sa le fie publicate tot felul de articole idioate si agramate. Noi nu colaboram cu astfel de vanatori de protagonism, cu astfel de colectionari de gale, premii si cupe, osanale si titluri de mari vedete. Astfel de personaje nu au ce cauta in preajma mea si a colegilor mei. Scurt. Si nici pupaciosii care-i sustin din diverse motive, facandu-le tot felul de interviuri si publicandu-le aberatiile ieftine.
Personal, m-am pacalit o data, a doua oara nu mai tine, asa ca tot ce vine din zona acestor personaje pentru mine, pentru noi cei de la Occidentul Romanesc, nu exista.
Legat de ceea ce se intampla la voi cu aceste gale in care sunt implicate aceleasi personaje, este de netolerat. Ce sa zic?  Intr-o buna zi vor plati pentru faptul ca profita cu obraznicie, nesimtire si enorm de mult tupeu de omenia romanilor din diaspora, de ospitalitatea specifica romanului de acasa. Ca au mai gasit grupuri de naivi pe care sa-i pacaleasca cu premierea lor care valoreaza fix zero, e grav, iar pentru cei care le accepta jocul, umilitor."

Comentarii