Amenda pentru soferul tupeist care circula cu masina pe trotuar in Bucuresti



Acum 2 saptamâni am vazut pe facebook o filmare cu acest  băiat șmecher de București care circula pe trotuar cu tupeu, mai sa calce pietonii.  Un dintre ei l-a filmat si a postat filmarea pe net. Am preluat imaginile si am trimis o sesizare la Poliție si iata ca azi am primit răspuns. Daca cetățenii ar lua mai des atitudine fata de ilegalitățile care se întâmpla in jurul lor lucrurile ar începe sa se schimbe! Daca eu pot de la mii de kilometri voi acolo in propria ograda de ce nu ati putea?! Nu e deajuns doar sa dati share pe Facebook.
Multumiri Politiei Romane pentru promptitudine! Amanda pentru o asemenea fapta este intre 500-1000 de RON!

"Urmare a sesizării dumneavoastră adresată prin e-mail Brigăzii Rutiere şi înregistrată cu nr. 1146460 din 07.04.2015, vă comunicăm următoarele:
În urma verificărilor efectuate a fost identificat conducătorul autoturismului cu numărul de înmatriculare B-76-KLF, care a fost invitat şi audiat la sediul Brigăzii Rutiere, iar pentru abaterea comisă a fost sancţionat contravenţional conform prevederilor art.43 lit.f din Ordonanţa Guvernului României nr.43/1997, modificată.
Cu stimă,
ŞEFUL BRIGĂZII RUTIERE
Comisar şef de poliţie
CRAI CRISTIAN"

Comentarii