VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Jaful unui bancomat filmat in direct după protestele din Chicago

Haosul de pe străzile din Chicago, de după protestele de săptămâna trecuta, 31 mai, 2020 a putut fi văzut live și în România, la știrile de duminică dimineață de la Antena 3. Într-o intervenție în direct, a surprins, în spatele lui, nu doar jaful dintr-un magazin alimentar, ci chiar și furtul unui bancomat.

În imaginile surprinse chiar în timpul transmisiunii live la TV se poate vedea cum mai mulţi tineri mascaţi trag un bancomat pe un cărucior cu rotile.
„Văd aici în continuare, în spatele meu, cineva a furat bancomatul cu totul, dintr-un magazin”, a declarat în transmisia TV, în timp ce tinerii mergeau grăbiţi (imaginile, chiar la începutul filmului de mai sus).
„Momentele de după proteste au fost foarte tensionate la Chicago, o serie de huligani spărgând si incendiind magazinele, din care au furat cam tot ce au dorit. Experiența de a trăi aici in Chicago și de a fi familiar cu cetățenii de culoare m-a făcut să mă simt stăpân pe situație chiar și atunci, în momentele tensionate, când în jurul meu se adunaseră mai multe persoane dubioase” declară Marian.
După cum puteţi vedea în imaginile de mai jos, cei din studio păreau foarte speriați, mai ales după ce unii au început să se adune în spatele lui, să folosească semne obscene şi să înjure.
După intervenția în direct, cei din studioul TV de la „Ştirile Dimineții” l-au sunat să se asigure că a scăpat teafăr și nevătămat:
„Sincer ne-ați dat palpitații, de aceea v-au şi spus colegii din platou să vă îndepărtați, aveam senzația că vor sări pe dvs. Am rămas șocați în redacție! Da, eram uluiți, am dat imaginile şi coordonatorii şi colegi mei de la redactare ne-am adunat în faţa unui monitor, nevenindu-ne să credem„, a fost mesajul jurnaliştilor de la Antena 3.

Comentarii