VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Dr. Sergiu Pasca a primit două premii speciale pentru cercetare in domeniul neuroștiinței


Cercetătorul român Dr. Sergiu Pașca de la Universitatea Stanford din Statele Unite a primit două premii importante in domeniul cercetării. Este vorba despre premiul pe anul 2021 Joseph Altman Award in Developmental Neuroscience și 2021 Judson Daland Prize for Outstanding Achievement in Patient-oriented Clinical Research.

“Sunt încântat și onorat să primesc acest premiu” a spus Sergiu Pașca. “Mă simt umil că am fost selectat de comitet și sunt încântat să mă alătur unui astfel de grup incredibil de premiați care au primit anterior acest premiu. Sunt recunoscător pentru talentatul meu grup de studenți și pentru mentorii și colegii de susținere de la Stanford. ” a mai afirmat Pașca. 

“Laboratorul meu caută să înțeleagă regulile care guvernează etapele moleculare și celulare care stau la baza asamblării creierului uman și mecanismele moleculare care duc la boli ”, a explicat dr. Pasca.

“Acesta este un moment extrem de palpitant pentru neurobiologia umană și sunt încântat să contribui în continuare la construirea unei noi înțelegeri biologice a bolilor neuropsihiatrice ”, a mai remarcat dr. Pasca.

Comentarii