VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

eMAG servicii oribile de relații cu clienții la returnarea produselor

 


eMAG face alba-neagra cu returnarea produselor de la clienți  
Anul trecut am comandat pentru prima data produse de pe eMAG magazinul electronic romanesc, un fel de Amazon autohton. Mi-am făcut cont și am făcut cateva comenzi. Cum trebuia sa îmi schimb cauciucurile de vara, pentru ca era deja sezonul de iarna, mi-am comandat patru anvelope “all season”  adică pentru ambele sezoane, vara-iarna, sau cum mai zic specialiștii “S&M” snow and mud, adica atat pentru zapada cât și noroi. Pe la mijlocul lunii Decembrie le-am comandat și in cateva zile, mai precis pe ziua de 20  le-am primit. Am mers cu ele sa le pun și când colo erau greșite, pentru ca erau prea mari. Îmi zic, ok, asta e, le returnez rapid și comand altele. Am urmat procedura de return și am primit pe 21 Decembrie confirmarea și mesaj text ca sa le pregătesc ca vin sa le ridice in aces zi. Îmi și spun ca după ce le ridica, le duc la ei la depozit, le verifica, iar apoi îmi returnează banii fie prin voucher sau in cont. Aleg varianta a doua cu toată ca as fi preferat pe prima dacă era mai rapida, mai ales ca puteam folosi banii sa comand altele. Cum o noua comanda dura prea mult am apelat la un alt site ce vindea cauciucuri si care le livrau înainte de Crăciun, lucru care s-a si întâmplat. 

Trece ziua de 21 și nimic. A doua zi pe 22 Decembrie  primesc un nou mesaj. “ Salut! Ai pregatit coletul? Venim astazi sa ridicam comanda 1EMGRS146313846. Tel. curier 0753651598. Echipa Sameday”. Fericit ca dacă nu au venit in prima zi, sigur o sa vina in cea de a doua. Nici vorba. Nu a venit nimeni. Pe 23 Decembrie același mesaj de doua ori. Venim sa îl ridicam coletul. Ca sa ma asigur ca o sa vina cineva sun la numărul de telefon afișat.  Curierul răspunde și îmi zice ca nu el îl ridica, ca nu e in zona respectiva, ci alt coleg, pe care îl va anunța. Bun, aștept. Trece ziua și nimic. Deja e ajunul Crăciunului, 24 Decembrie așa ca nu mai sper ca se întâmpla ceva pana după Crăciun. Trece Crăciunul și pe 26 ii contacte prin chat, aparent singura modalitate de a comunica cu ei. După ce te poarta aiurea prin sistemul lor robotizat si standardizat cu răspunsuri automate, reușesc sa ma conectez după ceva minute bune de așteptare, cu un agent. Sistemul de chat e o alta inconvenienta, in timp ce astepti, ceea ce poate dura minute in șir, chiar zeci de minute, nu poți părăsi pagina de chat ca dispare si se inchide, trebuind sa reiei procesul de la început. Frustrant! Reușesc sa vorbesc cu o domnișoara si îmi confirma ca cineva va veni sa îl ridice. După cateva zile nimic. Spre finalul de săptămâna, ii contactez iarăși. Urmez același proces anevoios si frustrant. Vorbesc cu o alta domnișoara care îmi spune ca face o cerere noua de ridicare a coletului care o sa fie mai rapida si eficientă. Fiind sâmbătă deja, cum nu lucrează lumea, mi se apune ca abia luni voi primi răspuns. Primesc email ca pe 9 Ianuarie mi se va ridica coletul. In plus ii solicit domnișoarei sa ceara superiorilor ei explicații de ce e aceasta întârziere. Îmi spune ca va întreba și îmi va comunica. Luni dimineața primesc și mesaj text cu vestea ca “azi“ mi se ridica coletul. După amiaza când văd ca nu mai vine nimeni, sun la numărul de telefon al curierului. Nu răspunde nimeni. Trece ziua și tot nimic.  E deja marți 10 Ianuarie si încă aștept! 

Azi primesc doua mesaje noi. “Salutare! In caz ca nu ti s-a ridicat returul pentru  comanda 291774322, ne ocupam sa ajunga la tine un curier pana cel tarziu 12.01. Multumim! Echipa eMAG” 

Altul “ Salut! Ai pregatit coletul? Venim astazi sa ridicam comanda 1EMGRS149064977. Tel. curier 0738747151. Echipa Sameday”


Comentarii