VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Trupa Activ in concert in Chicago, USA



Intr-o sala plina pana la refuz in Club Euro Chicago, organizat de SkRadio si SearaRomaneasca, concertul trupei Activ a fost la fel de "activ" pe cum ii este numele.
Chiar daca este in totalitate in engleza, ultimul lor album, pe care l-am cumparat si eu, fiind primul meu album Activ si chiar primul al unei trupe romanesti pe care-l cumpar aici in USA, trebuie sa recunosc ca investitia a fost meritata. Melodiile de pe albumul Everyday putant sa concureze pe buna dreptate cu a oricarei alte trupe de gen care se asculta prin cluburile sau posturile americane de radio.
Dupa o ora si ceva de muzica si voie buna, in care romanii, polonezii sau americanii s-au distrat si au dansat pe ritmuri "active", in ultimul lor concert din seria americana, cei din trupa mi-au oferit un interviu in exclusivitate despre cum s-au simtit in acest turneu. Am sa las ca imaginile din concert si declaratiile acestora sa vorbeasca de la sine.

Comentarii