Vanda Hadarean despre culisele competitiei Miss Fitness World din Las Vegas

Asa cum v-am promis am revenit cu mai multe detalii, despre concursul Miss Fitness World 2009 desfasurat pe 11 septembrie in Las Vegas, oferite in exclusivitate si cu amabilitate chiar de castigatoare, campioana mondiala la fitness, clujeanca Vanda Hadarean. Comentariile sunt de prisos, nu putem fi decat mandrii ca o romanca reuseste pentru a doua oara consecutiv sa castige acest titlu, chiar daca concureaza din partea Canadei .
Vanda, spune-mi te rog cate zile ai stat in Vegas?
De obicei suntem in Vegas cu 2 zile inainte de concurs. Pentru inregistrari si cateva mici reportaje TV .
Cine a participat la concurs?
La Ms Fitness World , participa fetele care s-au calificat in tara care o reprezinta.
Ai avut emotii tinand cont ca puteai sa pierzi titlul, sau erai confidenta?
Ha, ha, ei bine la fiecare concurs am emotii , dar am invatat cum sa le tin sub control. Sunt confidenta cand sunt pe scena, dar in final nu sti niciodata cum va fi. Este adevarat , am dorit mult sa imi mentin titlul!
Ai crescut an de an din 2006 incoace de cand participi, care este secretul sucesului?
Secretul ?! Imi planific fiecare zi , imi scriu din timp ce am sa mananc , si ce fel de exercitii voi avea.
Ce mananci sau ce nu mananci?
De obicei mananc sanatos tot anul. Nu mananc doar pentru concurs. Mananc de 5 ori pe zi , si de obicei combin carbohidrati, proteine si grasimi. Ocolesc painea , pastele fainoase , orezul, cartofii sau cerealele. Imi plac mult dulciurile , dar daca nu am dulciuri in dieta ,...ceea ce se intampla de obicei, atunci nu mananc.

Cat timp crezi ca vei reusi sa te menti intr-o forma asa buna?
Dorinta mea este sa stau sanatoasa si in forma mereu.Bineinteles nu voi arata la fel in 10 ani de acum inainte, dar nici de miscare fizica nu ma voi lasa.
Cum a decurs conscursul in sine?
In fiecare an am o experienta frumoasa in Las Vegas. Este o zi lunga in ziua concursului , dar imi place foarte mult. De la ora 9 dimineata cand avem repetitii cu rochiile de gala si pana seara este o zi lunga si obositoare, dar are si multe beneficii. Anul acesta concursul a fost mai puternic decat anii trecuti. Fiecare competitoare este in forma mai buna , si cu mai multa experienta de concurs. Deci in fiecare an stacheta este mai ridicata!
Crezi ca esti avantajata de faptul ca ai facut si gimnastica?
Da , nu pot sa ascund faptul ca fiind o fosta gimnasta ma ajuta in concursurile de fitness.
In ce masura, celebritatea ca gimnasta te-a ajutat sa castigi aceste concursuri de-a lungul anilor?
Nu cred ca neaparat numele din gimnastica ma ajuta acum , ci faptul ca am fost gimnasta.
Sunt celelalte concurente geloase pe tine, ca tu ai fost celebra si ca gimnasta si a cum esti iar numarul 1 in fitness?
Nu stiu ce sa iti raspund la aceasta intrebare...dar inainte, si dupa concurs ne intelegem bine.
Care a fost premiul cel mare, 4000 de dolari asa cum era anuntat? Nu mi se parea foarte mare..
Da , premiul este de $4000 , asa cum spui si tu nu este mare , dar imi place sa particip , si voi continua sa particip in competitii pentru ca imi place sa ma antrenez si concursurile pentru mine sunt o motivatie.
Cum se face ca Miss fitness 2009 se tine in 2008?
Concursul a fost televizat dar va fi dat doar in iunie sau iulie 2009.
Nu stiu daca ai urmarit JO, la maratron a castigat o romanca care locuieste si se antreneaza in America, dar a concurat pt Romania. Este bine , este rau faptul ca sportivii decid sa concureze pentru tara de origine si nu pentru cea de adoptie, sau invers?
Da , am urmarit si am vazut ca a fost o romanca , care a castigat la maraton. Nu am stiut ca se antreneaza in USA. In primul an cand am inceput sa concurez a trebuit sa iau si eu decizia pentru cine vreau sa concurez , si am decis locuind in Canada sa si concurez pentru Canada , sperand ca am mai multe oportunitati.
Care sunt viitoarele proiecte sau competitii importante pentru care te antrenezi?
In termeni de competitie, acestea sint cele doua concursuri pentru care imi place sa ma pregatesc si sa concurez.(nr. Miss Fitness Canada si Miss Fitness World). Deci mi-am atins scopul. Acum cateva luni de zile mi-am deschis un mic studio de fitness, si asta este cu ce ma ocup acum.
Cititi si :
Vanda Hadarean Miss Fitness Canada

http://rousa.blogspot.com/2008/08/clujeanca-vanda-hdrean-miss-fitness.html

Comentarii