VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Criminal la doar 8 ani ?!

Cazul baietelului de 8 ani din St. Johns, Arizona pare ireal si rupt dintr-un scenariu de film.
Saptamana trecuta tatal copilului, Vincent Romero, de 29 de ani si un chirias al acestora, Timothy Romans, de 39 de ani, au fost gasiti impuscati in casa unde locuiau. Baiatul a declarat ca i-ar fi gasit morti in casa cand s-a intors de la scoala. In urma unui interogatoriu la politie baiatul s-a transformat din martor in suspect principal. Suspiciunile sunt intarite si de un preot catolic care a declarat ca tatal baiatului i-a cerut cu ceva timp in urma sfatul daca poate sa il invete pe baiat cum sa manuiasca arma. Fiind un pasionat de vanatoare, Romero, dorea ca baiatului sa nu-i fie frica de arme. In momentul de fata baiatul este pus sub acuzare pentru omor deosibit de grav. In Arizona legea prevede ca o persoana care are varsta peste 8 ani poate fi pusa sub acuzare ca si minor. Cu toate ca politia a mai fost solicitata in trecut pentru cazuri de violenta in familia respectiva, baiatul pare sa nu fi avut nici un fel de comportament violent acasa sau la scoala, care sa justifice o astfel de fapta.
Este oare posibil ca un baietel de doar 8 ani sa fi ucis doi oameni?!
DA. Este foarte probabil. Spun asta pentru ca in aceasta vara am asistat personal la un caz care m-a socat de-a dreptul. Eram cu o familie de romani alaturi de care am celebrat ziua de nastere a baiatului cel mare. Acesta urma sa implineasca 6 ani si parintii au decis, pentru ca era duminica, sa-i duca pe el si fratele lui cu un an mai mic, in downtown Chicago, la Navy Pier. Toata dupa-amiaza ne-am dat pe roata cea mare , le-am facut poze, s-au jucat cu vaporasele pe apa, le-a cumparat tatal lor ochelari de soare, inghetata si toate nebuniile pe care le vroiau. In drum spre casa insa baiatul cel mare, a inceput sa se smiorcaie si sa fie nemultumit ba ca nu a primit nu stiu ce cadou, ba ca nu are inca tort. Tortul i s-a spus ca va veni si el in urmatoarea zi, can era de fapt ziua lui. Dupa o pauza de cateva minute de tacere, tot suparat fiind l-am auzit ca spune asa dintr-o data parintilor ca daca ar avea o pusca i-ar impusca pe amandoi. Am ramas blocat pentru cateva zeci de secunde asteptand o reactie din partea parintilor. Cand am vazut ca ea nu vine, m-am intors spre el si l-am intrebat daca isi da seama ce a spus. Abia atunci parinti au sesizat probabil gravitatea celor spuse de baiat, si au incercat sa-l certe.
Culmea este ca cei doi baieti sunt crescuti acasa chiar de mama lor care din prea multa dragoste materna ii cam lasa sa isi faca de cap, de cele mai multe ori acestia fiind greu de stapanit si foarte neascultatori.
Am stat si m-am gandit de unde a putut baiatul sa ajunga la o astfel de concluzie, ca daca ceva nu i se da sau nu-i place, cand vrea el si cum vrea, cel mai bun lucru este sa-i omoare. Raspunsul nu este foarte greu de gasit. Televizorul si jocurile video. Copii petrec ore intregi fara ca cineva sa-i controleze la ce se uita sau cat de violente sunt jocurile cu care se joaca.
Cazul acestui baiat din Arizona nu m-a surprins, mai ales ca tatal se pare ca ar fi fost cel care l-ar fi invatat sa foloseasca armele de foc. Sper ca cei care citesc aceasta intamplare si au copii, sa se gandeasca de doua ori cum si-i cresc si cat de mult ii supravegheaza cand se uita la televizor.
Chiar daca nu toti copii cresc in familii unde exista arme de vanatoare sau de alt tip, care sa le dea sansa sa le vada sau foloseasca, ideea de violenta si razbunare care sa duca chiar la dorinta de a ucide mi se pare de-a dreptul socanta, iar responsabilitatea faptelor lor ne revine in primul rand noua celor maturi langa care cresc.

Comentarii