VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Gandacul de Colorado face inconjurul pamantului

Update martie, 24, 2010:  Bali, Indonezia
 

Update: Gandacelul a ajuns in tara cangurilor...Australia




Pentru ca in curand o sa celebreze editia cu numarul 100, publicatia Gandacul de Colorado a fost trimis intr-o mini expeditie in jurul lumii.

Puncul de plecare aeroportul O'Hare din Chicago.

Prima escala in aeroportul LAX din Los Angeles, California.

Urmeaza o calatorie peste ocean, cu Air Pacific spre insula Fiji.

 Dupa 11 ore la bord, aterizare pe aeroportul din Nadi, Fiji. Aici, zilele trecute, tocmai s-a abatut un ciclon care a cam devastat insula in partea de sud. Noroc ca aeroportul Nadi este pe partea de nord a insulei. Afara tocmai se iveau zorile: cald, frumos, palmieri, atmosfera tropicala nu gluma....
Rasarit de soare in Nadi, Fiji

"In sfarsit inapoi la Nadi airport dupa o zi plina aici in Fiji. Impresia este in general buna. Oamenii  sunt cu adevarat prietenosi, iar indienii nu sunt asa de agresivi cu ofertele lor ca in alte parti.
 Este o tara totusi saraca, locuitorii de aici nu castiga mai mult 100 dolari fiji  pe saptamana, adica jumate din suma asta in USD.
Am fost placut surprins cate am reusit sa fac cu 40fjd (20USD) si mi-a mai ramas inca 5 dolari. In primul rand mi-am acoperit drumul cu autobuzu dus-intors la aeroport, dupa care am reusit sa mananc la McDonald si sa cumpar ceva de la un supermarket. Dupa toate astea am cumparat si doua suveniruri...
Este surprinzator ce minuni poti face aici cu 20$ pe cand in America nu mai au asa valoare.
Deja am biletul de imbarcare spre Auckland, New Zeeland si sunt gata sa vad ce imi aduce aventura in aceasta noua destinatie."

PS. sa nu uit ca aici cuvantul de baza care se pronunta la tot pasul e BULA (Buna!)

Calatoria gandacelului va continua spre Noua Zeelanda......apoi  Australia, Indonezia...etc...

Comentarii