Nu mai sunt doar un "runner" sunt un "marathoner"

 Eu si Eugenia alergand la maraton....

"You are not just a runner , you are a marathoner!"
"Nu mai esti un simplu alergator ci unul de maraton", asa  suna astazi aproape de final  lozinca de pe pancarda unui sustinator. Dupa ce am trecut si eu  linia de sosire pot sa imi insusesc aceasta fraza.Sunt un maratonist!

A fost o zi lunga, m-am trezit la 4 dimineata si inainte de ora 6 eram in downton Chicago. La 7:30 s-a dat startul. Primii 25 de kilometri  am alergat fara oprire la o viteza acceptabila. Dupa doua ore jumatate de efort, oboseala a inceput sa isi spuna cuvantul, unul din degetele de la picioare de prea multa plimbare a facut basici, muschii au inceput si ei sa se intepeneasca si viteza a scazut simtitor.  Opririle pentru a bea lichide au inceput sa fie din ce in ce mai frecvente, iar soarele dogoritor, ma facea sa caut umbra cladirilor. Daca in prima parte umbra de la zgarie nori ne-a protejat de soare, in ce-a de-a doua parte, prin partea de sud a orasului umbra a cam lipsit. Intr-un final am reusit insa sa il termin, dupa 5 ore si 7 minute, cu toate ca prima jumatate o alergasem in 2 ore si 17 minute. Telul meu oricum era doar sa il termin, scop pe care l-am atins. La fel au terminat si ceilalti doi prieteni, Radu Bulgaru, in 3 ore 53 min,  el fiind veteran, alergand si maratonul de anul trecut, si Daniela Kelemen, care era novice ca si mine, terminand cursa in 5 ore si 37 de minute.





Important este ca nu am suferit accidentari sau probleme majore. Unul din maratonisti in varsta de doar 35 de ani, n-a avut din pacate acelasi noroc, cu doar cateva sute de metri inainte linia de sosire s-a prabusit la pamant si doctorii in ciuda eforturilor n-au putut decat sa constate decesul acestuia.
Conform Chicago Tribune pentru familia lui Amber Miller, o femeie din zona Chicago, a fost prilej de bucurie, dupa ce doctorul i-a dat unda verde, aceasta a alergat jumatate de maraton si a mers la pas cealalta jumatate alaturi de sotul ei, iar spre seara a dat nastere la o fetita de aproape 3 kilograme.

Castigatorul cursei de anul acesta a fost, dupa cum era de asteptat, un alergator kenian pe nume Moses Mosop, care a terminat cursa in timp record: 2 ore 5 minute si 37 de secunde. La femei pentru al treilea an consecutiv locul intai a fost castigat de Liliya Shobukhova din Rusia, in 2 ore, 18 minute si 20 de secunde.
Printre ceilalti maratonisti romani care au alergat din partea Romaniei se numara si: Ghilezan Alexandru si Mihai din Michigan; Mirica George, Bucuresti; Munteanu Emilia Laura, New York; Lungu Gheorghe, Pavel Natalia, Petre Emil si Sacara Adina din Illinois.

Traseul virtual al maratonului de la Chicago

Comentarii

d a spus…
Felicitari pentru ambitie si reusita!
Dana Soroş a spus…
Felicitari! Ai reusit, continua! N-ai reusit, continua! Asta a fost un motto pe care l-am avut si eu in viata de sportiv de performanta. Este un citat din P. de Coubertin.