VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Presa Romaneasca Nord Americana alaturi de Rotariu si Dembroschi


In zilele de 4 si 5 august 2012, mai multe echipe de fotbal româneşti din Ontario-Canada, s-au reunit  într-un turneu amical. Evenimentul a fost organizat de ORCA (Ontario Romanian Canadian Association) şi de clubul de amatori Poli Toronto avand parteneri media Asociatia Jurnalistilor Romani din SUA si Canada ( NARPA-North American Romanian Press Association) la care Emerich Dembroschi si Iosif Rotariu au fost invitaţi de onoare.
Cu ocazia acestui turneu, s-a organizat si o actiune de binefacere numita “Kassandra”. Initiativa a venit din partea doctorul Cristi Bănaru, pentru a spijini o fetita de sapte ani, care are nevoie de operaţie pentru a putea scrie cu mâna dreaptă. Kassandra a suferit cateva zeci de operaţii, dar următoarea, cea de la mâna dreaptă, urmeaza a fi foarte complicată. Fetita a fost adoptata acum cativa ani de Dana si Iosif Rotariu.
Donatiile stranse in urma acestui eveniment, in valoare de 4,705 de dolari, au fost deja oferite lui Iosif Rotariu.
Iata cateva declaratii din partea celor doi invitati:
Iosif Rotariu:
"Multumesc organizatiei ORCA pentru invitatia facuta, in special domnilor Viorel Neamtu si Cristi Banaru. M-am simtit ca si cum as fi fost acasa in aceste 7 zile la Toronto si am fost impresionat de atmosfera cu care am fost primit de catre romanii din Canada. Eu cred ca evenimentul a fost un succes datorita modului de organizare a comptitiei de fotbal, iar atat eu, cat si domnul Profesor Emeric Dembroschi, vrem sa le multumim tuturor celor care au fost implicati in organizarea acestui eveniment"
Emeric Dembroschi:
"In primul rand a fost o invitatie neasteptata, pe care am acceptat-o cu mare placere! A fost o saptamana intensa, de neuitat, si am intalnit foarte multi prieteni si cunostiinte din Bacau, Timisoara, Maramures dar si din alte parti, dar mai ales apropriatii mei care au fost de mare calitate, intre care Dragan Ianosev, Viorel Neamtu si Cristi Banaru. Pe langa comunitatea romana, care este unita si cauta tot felul de prilejuri culturale si sportive sa simta romaneste departe de tara, noi ne-am incadrat perfect in viziunea acestei comunitati si am participat cu succes atat la turneul de fotbal organizat de ORCA cat si la evenimentul caritabil in sprijinul Kassandrei, fiica lui Iosif Rotariu - de altfel imbinarea celor evenimente realizandu-se perfect. Tin sa mentionez ca turneul de fotbal l-a castigat echipa Poli Toronto si suntem mandri ca am putut sprijini aceasta sufletista echipa, Roti ca jucator iar eu ca coordonator tehnic. Eu sunt convins ca organizatorii au fost multumiti de prestatia noastra dupa cum si noi am fost incantati de tratatie, lucru pentru care le multumesc din suflet"

Comentarii