Cosmin Gabor a impresionat nu doar juriul de la "Romanii au talent"

Astazi am avut parte de o excelenta surpriza. Am revazut in cadrul emisiunii "Romanii au talent" de pe ProTV un prieten pe care nu l-am mai vazut cred cam de 15 ani.
Cosmin Gabor, s-a nascut la Turda, jud. Cluj dar a fost abandonat de mic de parinti lui, crescand la o scoala de copii. Foarte multi ani a locuit si-a fost educat la scoala de copii din Gilau, unde lucra ca si profesoara o verisoara de-a mea. Nu de putine ori venea pe la noi in vizita si inca de pe la 10-12 ani avea un talent de a imita prezentatorii de stiri. Il mai am cred si acum inregistrat pe o caseta video cum facea pe prezentatorul de stiri. Intre timp a crescut, s-a mutat la alta scoala, a facut liceu si doar mama ma mai tinea la curent cu viata lui cand mai trecea pe la noi in vizita. Iata ca in aceasta seara a impresionat prin vocea lui la acest concurs de lansat talente.
Nu stiam ca si canta si ca are o voce asa frumoasa, fiind de-a dreptul surprins de intrepretarea lui. Felicitari Cosmine!
 This is Cosmin Gabor a friend of mine from Cluj Napoca. He was abandoned in an orphanage by his family at a very young age. Growing up he used to come to my parents home, because one of my cousin was teaching at his school, so we used to feed him and sometimes give him money. Now is 25 and looks like he is a very talented young man. I haven't seen him in over 15 years, so I was extremely surprised and happy to see him tonight at the this "Romania got talent" TV show.

Comentarii