VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Societatea romaneasca handicapata si dupa 20 de ani

Dupa ce am avut ocazia aici in America sa cunosc mai multi tineri adoptati din orfelinatele romanesti, si am vazut cat de normali pot fi, ba chiar foarte talentati unii dintre ei, mi-am pus tot timpul intrebarea cum ar fi sa existe un film documentar in care sa se poata face o comparatie intre cei care au ramas si cei care au fost adoptati. Iata ca el acum exista. Temerile si banuielile mele se adeveresc in acest film. O realitate dura si infricosatoare a acestor copii ajunsi la maturitate in Romania.
Crunt si dureros sa vad ca inca se invoca lipsa resurselor financiare, mai ales cand ii vad pe politicienii romani ca vin in vizite oficiale prin SUA, excursii pentru care se gasesc intotdeauna bani....
Handicapatii nu sunt ei, ci societatea si ceilalti oameni asa zisi "normali" din jurul lor carora nu le pasa.

Comentarii