VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

De ce o fi vrut oare Victor Ponta sa vina in America?!

 foto:  pagina premierului
Din declaratiile sale reiese ca a trecut Atlanticul ca sa se intalneasca cu Joe Biden ca sa-i REAFIRME parteneriatul strategic dintre cele 2 tari, sa se intalneasca cu ceva investitori americani  si sa ceara eterna includere a Romaniei in programul Visa Waiver.
Aveau oare americanii nevoie sa li se reconfirme parteneriatul strategic pe care il avem de peste 20 de ani si care e la apogeul lui?!
Nu cred, mai ales ca nimic din ce se intampla in Romania n-ar da semne ca ar fi altfel. Americanii folosesc bine merci aeroportul Kogalniceanu, de la anul vor folosi tara noastra ca  zona de tranzit a trupelor si echipamentelor armatei americane din Afganistan; scutul antiracheta de la Deveselu merge inainte;  Romania este in tara membra NATO si UE, ...deci chiar nu avea Ponta ce sa reconfirme.
In ceea ce priveste investitiile n-am auzit sa fi venit Ponta la Washington DC insotit de oameni de afaceri romani ce cauta parteneri de afaceri americani,  impreuna cu care sa dezvolte anumite proiecte in tara si nici insotit de ceva ministru care sa fi venit pregatit cu niste proiecte de dezvoltare a Romaniei pe urmatorii 5-10 ani,  pe niste domenii clare, pentru care sa caute noi investitori. Ba dimpotriva, Ponta inainte sa plece din Romania ne spunea chiar el cu gura lui ca, citez: "vizita va avea o importantă componentă economică, întâlnire cu reprezentanţii marilor companii care au investit deja în România". Adica s-a dus sa se intalneasca cu reprezentantii unor companii care DEJA au investit in Romania.

Victor Ponta: "Nu, nu, nu semnez eu contracte cu companiile, însă mă văd într-adevăr cu reprezentanţii companiilor care au deja investiţii realizate în România şi vom discuta despre planurile ulterioare de investiţii."
Ajuns in SUA iata ce le spune  premierul investitorilor americani: "Sunt foarte recunoscător tuturor celor care aţi investit deja în România dar am venit aici pentru a încuraja stabilitatea şi predictibilitatea. Cred că este ceea ce orice om de afaceri vrea să audă de la o ţară, stabilitatea şi predictibilitatea sunt aici şi pretutindeni, cuvinte-cheie. Cred că este momentul potrivit să rostesc aceste cuvinte dar şi să asigur şi să dovedesc că acestea sunt o realitate în ceea ce priveşte România."

Cat priveste oameni de afaceri romani iata ce raspunde Ponta inainte sa plece din tara:
Reporter: Din delegaţie ce oameni de afaceri vor face parte?
Victor Ponta: Nu fac parte, aşa cum nu au făcut nici în celelalte vizite, oameni de afaceri.

Asadar s-a dus doar sa le reafirme americanilor ca pot face afaceri in continuare in Romania. E asta o noutate?! Imi scapa mie ceva?!

Din America:
Reporter: Aţi avut în programul de guvernare acel punct care privea locurile de muncă. Vă întreb din America, pentru că românii se uită la cifre în general: cu câte locuri de muncă vă întoarceţi pentru români? 

Victor Ponta: "Din America? Nu ştiu dacă din America mă întorc cu locuri de muncă. Mă întorc cu lucrurile care mi-au fost comunicate de către conducerea, să zic, din America, a celor de la Hewlett Packard, a celor de la IBM, a celor de la Exxon, care mi-au spus foarte clar câţi oameni vor angaja în continuare anul viitor, ce vor aduce, ce proiecte au în continuare. Am avut întâlniri cu două din marile companii mondiale care lucrează ca traderi în agricultură şi am discutat şi despre proiectele lor de creare de silozuri, pentru că marea problemă anul acesta în agricultură a fost că am avut producţie şi nu am avut unde să o depozităm. O să le numărăm acasă."


Cat priveste scoaterea Romaniei de pe lista tarilor care au nevoie de vize turistice pentru a veni in SUA, parca il si aud ca ne va povesti aceeasi poveste  veche cu "am cerut si ei au promis ca o sa mai vada..."

Raspunsul cel mai plauzibil al vizitei lui Ponta in SUA l-a dat insusi consilierul premierului,  Cristian Socol:

"Vizita Premierului Victor Ponta în SUA reprezintă o premieră la nivelul politicii externe româneşti din ultimii 10 ani. Cu turneul din SUA se ajunge ca în 2013 ţările vizitate de Premier să cumuleze aproape jumătate din PIB ul mondial şi 37% din volumul sursă al ISD urilor la nivel mondial."

Comentariile sunt de prisos!

Comentarii