Spiritul Craciunului nu a disparut in comunitatea romaneasca din Chicago!

Este trecut de 1:00AM. Sase  microbuze albe se opresc pe o strada dintr-o suburbie a metropolei Chicago. Un numar de aproximativ 100 tineri se dau jos din masini, se incoloneaza frumos in fata casei si se pregatesc sa cante. Sunt colindatorii de la biserica romaneasca Betania.
 Daca gazdele ii asteptau, vecinii americani din imprejurimi, nu aveau nici cea mai vaga idee ca vor auzi colindatori.  Brian, unul din ei, tocmai facea curatenie dupa plecare musafirilor cand a vazut masinile care se opresc pe strada si din ele coboara multa lume. "Mi-am dat seama ce se intampla cand am vazut pe unii dintre ei cu instrumente in maini si am mers repede sa ii spun sotiei. A fost o surpriza extraordinara sa-i ascult. Am simtiti cu adevarat spiritul  acestor sarbatori si cu siguranta ca am sa imi amintesc tot restul vietii aceasta seara." spune acesta dupa plecarea colindatorilor cu ochii lucind de bucurie. Uimirea americanului a fost surprinsa chiar si de camera de filmat,  la colinda in engleza acesta cantand si el impreuna cu grupul.
Altii vecini de peste drum au ascultat si ei bucurosi colidele si  au trimis urmatorul mesaj:  "Merry Christmas! May the baby Jesus always bless you! This choir of angels singing by your door was the most beautiful thing I've ever heard in my life! I cried tears of joy and I am so very happy to see people truly celebrate the Birth of Christ we are very lucky to have you as neighbors! Merry Christmas!"


Comentarii