VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Maraton Nasul TV USA

In luna mai la Detroit, Michigan a fost lansat Nașul TV USA. Cu ocazia zilei de 4 iulie, Ziua Americii, aceștia au realizat o serie de interviuri cu românii din America de Nord, prilej cu care am răspuns, și eu, afirmativ invitației lansate de colegii nostri de presă Grigore Cartianu și Radu Moraru.
La acest maraton au fost prezenți românii atâta din zona metropolitană Detroit cât și din Chicago, statele invecinate sau chiar de peste graniță, din Canada.
"Așa cum îți spuneam în toamnă, când ne-am văzut la Chicago, iată că, după lansarea Nașul TV Canada, ne-am ținut de cuvânt și am lansat și Nașul TV USA aici la Detroit. Dorim ca prin această platformă internațională media să dăm ocazia românilor din diaspora să își facă vocea, mai bine, auzită în România. Dorim ca să realizăm emisiuni și reportaje care să prezinte viața românilor din America, așa cum este ea." ne-a declarat Radu Moraru.
"Pentru că pe 4 iulie se celebrează Ziua Americii ne-am gândit ca este un prilej bun să realizăm acest maraton cu interviuri în care să lăsăm pe români să își povestească experiența lor de viață pe continentul american." a mai spus Radu Moraru.
Interviurile au fost difuzate imediat după miezul nopții pe 4 iulie în România, pe tot parcursul zilei. Acestea vor fi date în reluare timp de o oră, după 12 noaptea, ora României, pe tot parcursul verii.
Dorim mult succes colegilor nostri de presă de la Nașul TV USA și sperăm că vom avea o colaborare fructuoasă pe viitor.

Comentarii