VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Vedenia prorocului penticostal orb si cafteala cu versete biblice între creștinii neoprotestanți

În vara trecută un accident tragic de mașină curma viața unei studente de 21 de ani. Ana Naomi Podean conducea un microbuz, încărcat cu cartofi, spre o piață din Caraș-Severin, când de pe contrasens a venit o mașina și-a lovit frontal microbuzul, ucigând-o instant pe fată.  Ana era unul din cei 11 copii ai unei familii de penticostali. Tatăl fetei, după înmormântare, a apelat la un proroc penticostal orb, fost muncitor într-o fabrica, pe nume Puiu din Hunedoara, ca să afle unde a ajuns fata lui. De aici și controversa ce urmează între pastorul baptist  Doru Pope și tatăl fetei, pastor penticostal. Doru Pope critică cu argumente și versete biblice faptul ca tatăl fetei a apelat la prorocul care îi promite tatălui că fata sa va veni în vizită, într-un vis. "Minunea" are loc, tatăl penticostal are parte de vizita "miraculoasă" și are o conversație cu fata. Mai jos aveți replicile tăioase ale celor doi frați in domnul.



Prorocie cu miros de flori

Comentarii

Unknown a spus…
Eu cred în ce a spus fratele Puiu. Ca un îndemn pentru familia ce a pierdut finala. Mângâia-țivă cu gândul că Ana nu va mai suferi niciodată și mai bine ca la Domnul nu este. Când a murit mama mea am rămas singură, dar nu am avut nici cea nai mică supărare. Inaine cu mai mult de un an ea a fost în Cer și a văzut casa ei pe bunica și alte persoane. Îi mulțumesc de foarte multe ori că nu mai vede ce este pe pământ și prin ce trec eu dar încă ce mă așteaptă. Știu ca va este dor și greu, dar mai avem puțin. Gânditi-vă din perspectiva ei și să rugați pe Domnul să ajungeți la ea cât de curând. În schimb am o necurmat suferință pentru rudele nemântuite, și toți oameni care refuză să se întoarcă la Domnul. La ce vremuri vin într-o zi o să mulțumiți ca mine că Ana este la Domnul, chiar dacă acum nu puteți. Am mai întâlnit cazuri. Concentrați-va asupra celor ce nu sânt mântuiți, ei sânt de plâns.