VIDEO: Romanian Rroma aka gypsies who scam Americans all over the country

Mos Craciun vine din America....

Acum  aproape 20 de ani, imediat dupa Revolutie imi amintesc ca veneau in Romania diferite pachetele cu cadouri,  in special din America. Imi amintesc ca am primit in cateva ocazii astfel de surprize cand eram in scoala generala, la tara. Pentru noi la vreme respectiva  ambalajele viu colorate produceau o bucurie nespusa, ce sa mai zic de ce era inauntru.  Imi amintesc ca ani la rand mi-am amintit de acele pachete primite misterios de peste mari si tari. Dar sa fim sinceri, cine nu se bucura cand primeste un cadou?!
Nici in visele mele cele mai frumoase n-as fi visat la vremea respectiva ca la un moment dat o sa am ocazia sa plec in America si  la randul meu sa devin un fel de Mos Craciun, care sa  produca bucurii similare.
Acestea fiind zise, saptamana trecuta am participat la o astfel de actiune, cu o parte din tinerii de la o biserica americana din zona.  Reteta este foarte simpla. Intr-o cutie de marimea uneia de pantofi se cumpara lucruri pentru un baietel sau fetita. Bomboane, ciocolata, guma de mestecat, creioane colorate, pixuri, radiere, masinute, cordelute, agrafe, pasta si periuta de dinti, etc. etc...  Acestea sunt doar cateva din gama variata care poate  constitui cadoul pentru un copil din Africa sau Europa de Est care poate n-a primit in viata lui un cadou.
Daca noi cei mari ne-am bucurat cumparand si impachetand cadourile, imi imaginez ce bucurie o sa produca celor care le vor primi in cine stie ce colt indepartat al lumii. Parca ii vad cum le vor desface curiosi si intrebatori, fara sa se gandeasca ca si ei cand vor creste mari poate vor avea ocazia sa devina un Mos Craciun.

Cititi si:
Acțiunea Fii și Tu un Moș Crăciun pentru copii din Romania - 2010

Comentarii